środa, 4 kwietnia 2012

Scenariusz cz. 100

No i 100 scenka.. tuż po powrocie. Mam nadzieję, że się podoba. : )


W szkole

A: Co mam mu napisać, zeby się odczepił?
N: Nie wiem, Amber..
J: "Odczep się".
A: Ej, na to nie wpadłam!
J: Super. Dwadzieścia się należy.
A: Ekhem. To był sarkazm. SARKAZM.
J: Nasza malutka Amber zna znaczenie słowa sarkazm, brawo. Gdzie się tego nauczyłaś?
N: /idzie przybita/
A: Oh, nie przejmuj się tym snem.
N: Amber, jak to? Szukamy maski, nie wiemy kim jest ten "duch", nie wiemy o co chodzi Sarze, Ciebie nachodził jakiś facet, potem okazało sie, że możemy zabić Emily, Poppy ba prawdopodobnie diament potrzebny do działania skarbu, no i jest moją siostrą. jak mam się nie przejmować?
A: No tak, kiepska sytuacja.
F: Nie pocieszasz jej, Ambs..
N: Nieważne,chodźmy na lekcje.
F: /uśmiecha się/
N/F/A: /wchodzą do sali/
Jo: /zamyka szafkę, patrzy na nich/
P: /podchodzi/ Czegoś nie rozumiem. Nie byliście razem, potem chciałaś go odbić Ninie, odpuściłaś, i znowu zaczynasz?
Jo: Dzięki, wiesz? Nie chcę go jej odbić.Po prostu sądzę, że.. lepiej się dogadujemy. A Ty zajełabyś się sobą, co? 
P: /otwiera szafkę/
J/M: /przechodzą obok/
P: /patrzy na nich/
Jo: Ekhem..
P: No co? /zamyka szafkę, wchodzi do sali/

Popołudniu 

Al: /czyta gazetę/
J: /wchodzi, wychodzi, znowu wchodzi/ Alfie?
Al: Tak?
J: Czy ty.. czytasz?
Al: Nie, tańczę, wiesz?
J: Chyba mnie coś ominęło.
Al: Cicho bądź, piszą tutaj o.. stanie.. budżetu.. państwa!
J: /podchodzi, wyrywa gazetę, czyta nagłówek/ Atak UFO w Szwecji. Co mają kosmici do państwa?
Al: Dużo, nawet nie wiesz jak dużo!
J: /wychodzi, wpada na Patricie/ Sorry. Widziałaś Marę?
P: Nie. A co?
J: No nic. Mieliśmy obejrzeć film.
P: Aha..
J: /idzie do pokoju/

W nocy, sen Niny, Amber, Patricii, Fabiana i Alfie'go

Si: /siedzą w lesie/
GS: /pojawia się/ Jesteście..
A: To dziwniejsze niż mój sen z Bieberem..
N: Saro, co się stało?
GS: Potrzebujecie mojej pomocy.
A: Jak masz znowu zamiar mówić, że "Nina sobie poradzi", że "to jej misja", to my to wiemy. Mogę iść się pomalować?!
N: Saro o co chodzi?
GS: Wiem, że Ty wiesz, że to tylko Twoje zadanie.. ale muszę Ci pomóc. Zbyt wiele spraw odkryłaś, nim rozwiązałaś poprzednie. Muszę Ci - Wam pomóc.
P: Teraz nawet mnie tu jest dziwnie.
GS: /bierze starą księgę, kładzie na kolanach Niny/
N: To jest to zaklęcie.. które ma ją zabić.. kim ona jest?
GS: Moją siostrą. Moi rodzice adoptowali ją, gdy miała kilka miesięcy. Chcieli ją uratować, ale nie mogli złożyć Kielicha.. tak naprawdę aktywowali klątwę ciążącą na niej.
P: Jaką klątwę?
GS: Jest potomkinią Bogów. Bogów zła, ciemności, mroku. Posiada nieograniczoną moc. Potrzebuje Maski po to, by móc ją w pełni aktywować. Maska zapewnia wieczne życie, którego wciąż pragnie.
A: Przecież jest duchem, może sobie latać ciągle..
GS: Ona chce ciała.
N: Nie rozumiem.. jak Maska ma je jej zapewnić?
GS: Dlatego mówi, że kogoś zabije. Żeby pozyskać jego ciało.
Si: /patrzą na siebie/
A: Ej, nie chcę, żeby we mnie właził jakiś duch!
GS: Najbardziej pragnie Ciebie, Nino. Twojej mocy..
N: Jakiej mocy?
GS: Mocy Wybranej. Mocy, której nie posiada żaden śmiertelnik.
G: Jak mogłaś.. /pojawia się/ Zginiesz!
Al: Czyżby atak kosmitów?!
GS: Tyle mogłam zrobić, Nino. Powodzenia.. /znika/
N: Saro nie! Nie odchodź!
G: Będziesz jej słuchać?
N: Wiem już kim jesteś..
F: My wszyscy.. wiemy.
G: /zwraca się w stronę Fabiana/ Myślisz, że mnie to interesuje? Wciąż musicie odnaleźć Maskę. /znika/
Si: /budzą się/

Pokój Niny i Amber, noc

A/N: /siedzą na podłodze/
A: No teraz to sie przeraziłam.
N: Amber..
A: Tak?
N: My musimy odnaleźć tą Maskę..

7 komentarzy:

  1. Super.!Czekam na następny.!

    PS.Jeśli nie chcecie żeby Nathalia ochodziła wejdźcie na mojego bloga, pewne dla blogi o HoA zorganizowały akcję która być może powstrzyma Nathalię od odejścia.To bardzo ważne-proszę.!:*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. superaśny ! Jak każdy ! Ja już biorę udzałał w Akcji ,aby Nathalia nie odchodziła

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny scenariusz !!!
    czekam na ciąg dalszy. !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny! Czekam na dalszą częśc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo tęskniłam za Twoimi scenariuszami :))) Kiedy kolejny, bo ten jak zwykle rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.