czwartek, 2 lutego 2012

Scenariusz cz. 75

Heeeej. Nie wiem jak Wy - ale ja dzisiaj jestem mega zła. ;c Czemu? Otóż we wczorajszym odcinku, jak pisało na wikipedii (która niestety często kłamie) Fabina miała się zejść. Tak się nie stało, a wręcz przeciwnie, Joy (chyba, bo nie oglądałam jeszcze odcinka) zaprosiła Fabiana na randkę. Jedyne pocieszenie to Peddie. Ale to nie to samo, co nasza kochana Fabina. ;cc Dobra nie zanudzam już, scenariusz.. znowu wyszedł trochę głupi i nudny.. :D


Rano, przed śniadaniem

Ve: Na pewno nie zostanie pani na śniadaniu?
BN: Nie, dziękuję.
N: /schodzi/ Babciu! Już wyjeżdżasz?
BN: Muszę, kochanie.
N: /przytula babcię/ Bądź ostrożna.
BN: Dobrze. /wychodzi/
Al: Uwaga, nadchodzi król!
A: Król? Ah, Alfie, masz taką szeroką wyobraźnię!
Al: Dzięki!.. Ej!
Ve: Dobrze, chodźcie już na śniadanie.

W szkole, przerwa

F: Wczoraj na dole znaleźliśmy pamiętnik Sary.
P: Co? Jaki znowu pamiętnik? Byliśmy obok cały czas..
A: Ale, że co?
N: Amber..
A: Aaaa..
Al: Spać mi się chce.
N: Dobrze, nie musimy wcale czytać, co tam napisała.. ale pewnie coś o kosmitach by się znalazło..
Al: A w sumie, czytaj!
N: Dobra. /otwiera pamiętnik/ Minęło już kilkanaście lat, odkąd jestem sama. Rodzice zginęli, a ja musiałam zostać z Victorem i jego ojcem. Nie mogę być normalną dziewczyną. Tata i mama ukryli w domu skarb. Nie wiem, gdzie jest, chociaż wszyscy sądzą inaczej. Nie mogę go odnaleźć, nie mogę skończyć całego szukania.
Jo: /podchodzi/ Hej!
N: Jesteśmy zajęci..
Jo: Dobra, dobra.. /idzie/
N: /czyta dalej/ Dziś popołudniu spotkam się z Lewisem. Mam nadzieję, że nikt się nie dowie, że ponownie to robię. Rufus od zawsze przekonywał mnie o tym, jaki Lewis jest zły. Nie wierzyłam i nie wierzę w to nadal.
E: Hej Nino, możemy pogadać?
F: /patrzy na Ninę/ Jesteśmy zajęci.
N: Poczekaj chwilkę.
E: /odchodzi/
N: O co Ci chodzi?!
F: Mi o co chodzi? Sama spławiłaś Joy!
N: Ahh, bo to ważne..
F: No tak, bo Eddie może przeszkadzać?
N: Czemu się tak na niego uwziąłeś?
A: Będziecie teraz się kłócić cały czas?
N: Zaraz wrócę. /idzie/
A: Eh, pogadam z nią.. /biegnie za Niną/
Al: To ja idę poszukać kosmitów.
F: Ale..
P: Dobra, zajmiemy się tym w domu, okej? /idzie/
Jo: /podchodzi/ Wybacz, że Wam przeszkodziłam.
F: Ta, spoko.
Jo: Nie chcę być natrętna, ale daj się dziś gdzieś wyciągnąć.. Dzisiaj wszedł do kin nowy film..
N: /przechodzi obok/
Jo: Może się przejdziemy?
F: Tak, jasne. Super.
Jo: Świetnie. O ósmej?
F: /przytakuje i uśmiecha się/
Jo: /idzie/
A: /podchodzi do Fabiana/ Wtoooooooooopa.
F: O co Ci chodzi z tą wtopą?
A: Dorośnij, chłopcze. Dorośnij..

W domu, salon

N: /leży na kanapie i patrzy w sufit/ Amber, czy ja jestem idiotką?
A: /rozmawia przez telefon/ No jasne, że tak! Jak mogłabyś nie.. a, sorry. Oczywiście, że nie. A teraz wybacz, właśnie się dowiedziałam o nowej kolekcji H&M!
F: /wchodzi/ Coś się stało?
N: /siada/ Wybacz za tę wcześniejszą akcję. Przesadziłam, przyznaję..
F: Ja przepraszam.
A: /wstaje i krzyczy/ CO PROSZĘ?! Ouu.. wybaczcie.
N: Może idź porozmawiać w pokoju?
A: Dobra myśl.. /idzie na górę/
N: To dokończymy czytanie tego pamiętnika po kolacji?
F: Dziś nie mogę.
N: Ah, no tak. Zapomniałam. Kino z Joy, słyszałam.. /idzie na górę/
F: Ale to nie tak.. eh..
Mi: To się nabawiłeś.. dwie do Ciebie zarywają.

Pokój Niny i Amber

A: /siedzi na krześle/
N: /wchodzi/ Nie wytrzymam zaraz..
A: /odwraca się w stronę Niny i rzuca słuchawkę/ Gadaj..
N: Wybacz, przeszkodziłam w kręceniu sceny z filmu? /śmieje się/
A: Czemu przyszłaś?! Mieliście okazję, żeby spokojnie porozmawiać!
N: A o czym my mamy rozmawiać?
A: No o.. /patrzy na drzwi/ Nino.. odwróć się!

11 komentarzy:

  1. świetny scenariusz.. : d
    Wie ktoś może gdzie można obejrzeć najnowszy odcinek House of Fronts / House of Keepers?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie wieczorem będzie na tv-links.eu

      Usuń
    2. Dzięki. Jest tutaj: http://www.vidxden.com/vdus22uauubg

      Usuń
  2. Wcale nie nudny, głupi czy coś. Świetny. Czekam na następny, chociaż pewnie dodasz dopiero jutro. Jest szansa, że dzisiaj? Błaaaagam! Ekstra piszesz...

    ps. zapraszam na mojego bloga, piszę na nim scenariusze HoA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, zaczęłam pisać, ale znając mnie dokończę wieczorem i nie będzie mi się chciało dodać. ;c
    I dzięki za opinię. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. A musiałaś ściągać tą całą wtyczke zwby go obejrzeć.?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtyczkę? Ja mogłam obejrzeć od razu. Tzn. mogę nadal, bo robię masę rzeczy naraz i nie skończyłam oglądać. ;p

      Usuń
  5. Znakomity ;* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ten odcinek-tak na niego czekałam bo Fabina miała sie zejść a tu nagle Joy pyta Fabiana czy są szanse zeby kiedys byli razem a on odpowiada ''może''. !!! jestem wkurzona na maxa;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super;D
    Czekam na następny ;)
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.