niedziela, 5 lutego 2012

Scenariusz cz. 82

Heeeeeeej. :D Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę doczekać się jutrzejszego odcinka Hoa. Podobno Fabina ma się zejść jak wcześnie wspominałam. Ciekawe tylko czy to prawda. ^^ Dobra, nie zanudzam, scenariusz. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. ;d


W salonie

N/F: /schodzą/
A: Nino, chodź na sekundkę.
N: Ale Amber..
A: /ciągnie ją za rękę/ I jak?
N: I jak? Z czym "i jak"? /śmieje się/
A: Ty.. Fabian.. rozmowa.. w pokoju.. sam na sam..
N: Nie rozmawiałam z nim.. chciałam, ale Victor wszedł do pokoju..
A: Nie martw się. /podchodzi do Fabiana/ Chodź na sekundkę. /ciągnie go za rękę/ I jak?
F: Co "i jak"?
A: Ty.. Nina.. rozmowa.. w pokoju.. sam na sam..
F: Amber.. nie rozmawialiśmy. Zresztą, to bezsensu.
A: Bezsensu?! Zachowujecie się jak dzieci!
E: /wchodzi/ Co jak dzieci?
P: Chyba o Tobie rozmawiają.
E: Ah, ale uroczy żarcik.
P: Cieszę się, że Ci się podoba. /idzie na górę/
E: Patricia!
P: /zatrzymuje się na schodach/ Czego?
E: Pogadamy?
P: Nie chce mi się. /uśmiecha się i idzie do pokoju/
A: /podchodzi do Eddie'go/ Ale, że co?
E: O co Ci chodzi?
A: Wszyscy jesteście jak dzieci!
J: /wchodzi do domu/ Widzieliście Patricię?
E: Romeo szuka Julii?
J: Przymknij się, przygłupie.
N: Nie zabijcie się. Poszła na górę. /uśmiecha się/


Pokój Patricii i Mary

J: /wchodzi/
P: Czego chcesz?
J: Pogadać.
P: /wstaje/ Myślałam, że już wszystko sobie wyjaśniliśmy?
J: Tak.. ale nie potrafię Cię zrozumieć.
P: Jerome.. lubię Cię, ale my do siebie nie pasujemy. Ty i ja? Wyobrażasz to sobie?
M: /wchodzi/ Przepraszam, nie wiedziałam, że..
P: My już skończyliśmy rozmawiać. /wychodzi/

Na drugi dzień, lekcja chemii

MS: Macie czas na zrobienie projektu do przyszłego piątku. Dobrze, wyznaczę teraz pary. Jerome i Alfie, Patricia i Eddie..
P/E: Co?!
MS: Nina i Joy..
N: Co?
Jo: /uśmiecha się/
MS: Oh, nie martwcie się tak. Mick i Fabian, Mara i Amber, Poppy i Robert. /czyta dalej/


Po lekcji

N: Gorzej być już nie mogło..
A: Dasz radę.
N: Tak, masz rację. Dam radę pracować z przenajświętszą Joy, która całowała mojego chłopaka na moich oczach. Nie, nie dam rady..
F: /podchodzi/ Hej, o czym gadacie?
N: Nieważne.
Jo: /podchodzi/ Cześć partnerko. /uśmiecha się i idzie/
N: Wolałabym pracować z Alfie'm..
F: Daj spokój. Nie musisz jej lubić, zrobicie projekt i po sprawie.
N: Łatwo powiedzieć.
P: /podchodzi/ Ten projekt to istna masakra..
N: Nareszcie ktoś podziela moje zdanie..
P: Wolałabym, żeby mnie walec przejechał niż mam z nim robić projekt.
A: Oh, Wy to tylko marudzicie!

Wieczorem, pokój Niny i Amber


N: Muszę Wam o czymś powiedzieć..
P: Nic gorszego mnie już dzisiaj nie spotka..
F: O co chodzi?
N: Kiedy byliśmy w tym tunelu wczoraj, to.. w jednym zobaczyłam znak oka Horusa a w drugim znak Seta..
A: Co to mogło znaczyć?
N: Mieliśmy wybrać jeden tunel, tak? Jeden był zły, drugi dobry. Sądzę, że ten gdzie widnieje oko Horusa jest tym dobrym..
Al: Czemu tak sądzisz?
N: Bo oko Horusa odkąd tu jesteśmy nam pomaga. Wszyscy macie znak Seta, który nie wróży nic dobrego.
F: Dobra, to strasznie dziwne.
N: /śmieje się/ No niestety.
A: Czyli, że musimy znowu zejść na dół? Nie!
F: A co z pamiętnikiem, snem Amber i Poppy?
N: Może to trochę dziwne.. ale myślałam dzisiaj o tym śnie z moim tatą i Poppy.
P: I doszłaś do wniosku, że..?
N: Doszłam do wniosku, że.. Poppy to moja siostra.

11 komentarzy:

  1. No nieźle . ! Tego się nie spodziewałam naprawdę .
    Amber jest najlepsza .! Uwielbiam ją .<3
    Ciekawe czy Fabina się zejdzie .. Ale ostatnio też pisało , że mają się zejść i nic z tego nie wyszło . A znając Fabiana i jego charakter to wątpię , że powie Joy , że nic między nimi nie będzie . W ostatnim odcinku miał to zrobić i co z tego wyszło .? IDĄ DO KINA .!! Ale kiedyś na pewno się zejdą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to było boskie. Miał jej powiedzieć, że nic z tego nie będzie ale się wystraszył i ją do kina zaprosił. Bezcenne.. właściwie, on już mówił Ninie, że za nią tęskni, ale ona usnęła. Niech się zbierze na odwagę i jej to powie, kiedy nie śpi. :D Jednak znając scenarzystów, specjalnie zejdą Fabinę na koniec sezonu. Dzięki. : D

      Usuń
    2. No wiem . :) Jejku dlaczego on musi być taki nieśmiały .! Chociaż jest się z czego pośmiać i w ogóle .. Jestem ciekawa co teraz zrobi ... już się nie mogę odczekać .. !

      Usuń
    3. Ej a jak byś obejrzała ten odcinek napisała byś link jak dodawała byś scenariusz .. ?

      Usuń
  2. świetny ;)
    Czekam na następny ;) Będzie dzisiaj ?
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Dzisiaj już raczej nie.

      Usuń
    2. dziś już nie?
      omg!
      szkoda ;/
      może byś się tak postarała...
      i...
      MOŻE BYŚ DODAŁA? hmm...

      pliss...

      Usuń
  3. Świetny , czemu zawsze kończysz w takim najciekawszym momencie !? Dobra spokojnie, spokojnie. Okej już lepiej . Czekam niecierpliwie na następny < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. A i zapomniałam! Świetny nagłówek . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy ze wszystkich. I nagłówek też fajny, ale tamten chyba mi się bardziej podobał. Czekam na następną część!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny!!! I nagłówek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.