poniedziałek, 13 lutego 2012

Zawieszam

Jak w tytule: tymczasowo zawieszam pisanie scenariuszy. Nie wiem czy na tydzień, czy dwa, albo dłużej. Moja szkoła a raczej nauczyciele nie należą do grupki miłych. Pierwszy dzień po feriach: dodałam już dwie tróje, pracę domową z którą tak łatwo się nie uporam, muszę uczyć się na konkurs i czytać piekielną lekturę. Przepraszam, po prostu nie daję rady. Obiecywałam walentynkowy scenariusz, postaram się go jutro dodać. Od czasu do czasu nadal będę dodawała więc zaglądajcie, ale na pewno będą dużo rzadziej niż dotychczas.

Oliwia

9 komentarzy:

  1. ;'(
    Szkoda..
    Ale na pewno będę tutaj wchodziła, wierząc, że jakiś scenariusz się znajdzie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, znam to... Ja mam lekturę, do nadgonienia 2 przedmioty, książkę do napisania, prezentację, nagłówek na bloga... I do tego muszę dodawać notki u siebie! Ale spoko, dasz radę, wierzę w Ciebie. Lekturę wystarczy czytać po 1 rozdział przed snem :) A na nauczycieli, jak w lekturze Sposób na Alcybiadesa ,,zawsze jest jakiś SPOSÓB :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku.;(
    Nw co ja zrobię bez twoich scenariuszy.
    Powodzenia w nauce.

    Neddziiak.>3

    PS wracaj jak najszybciej.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o szkoda ,że nie będziesz pisać scenariuszy codziennie ,na ale podziwiam cię ,że się nie poddałaś i nadal będziesz je pisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem jak to jest ja mam teraz ferie a czuję się jakbym chodziła do szkoły same dodatkowe zajęcia i tyle pracy.
    Wracaj jak najszybciej bo twoje scenariusze są naprawdę przecudowne.To że masz dużo nauki nie znaczy że musisz zawieszać bloga.Raz na jakiś czas trzeba przecież odpocząć:)
    Wracaj jak najszybciej:)
    Fabina<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero dzisiaj weszłam i to przeczytałam. Znam to uczucie ;( Ja przez ostatni tydzień nie mogłam wchodzić na kompa w ogóle przez oceny z matmy. A konkretnie dwie 2+. Mogłam tylko wchodzić popracować nad projektem z anglika. Teraz kolejny projekt,kartkówki,praca klasowa... Straszne... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwiu, a wstawisz ten scenariusz na walentynki.?
    Wiem, wiem że zawiesiłaś ale tak bardzo Cię proszę.;*
    Bo ja tu kwitnę bez twoich scenariuszy.!

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włączam się do prośby :)

      Usuń
    2. Właśnie go kończę. Mam nadzieję, że jak go wstawię (a jest sporo spóźniony) to w końcu zacznę pisać dalej. ;)

      Usuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.