poniedziałek, 6 lutego 2012

Scenariusz cz. 84

Miał być na wieczór, ale miałam wenę, więc tadam. : D


A: /wchodzi/ Widział ktoś moją tooo.. ouuuuuuu, wyjdę.
N: Nie.. chodźmy już. Spóźnimy się na lekcję. /uśmiecha się sztucznie/
A: Nino, płakałaś?
N: Nie, to.. powiem Ci w szkole. /wkłada marynarkę i bierze torbę/

Na przerwie

P: Czyli wszyscy mamy teraz znaki..
A: Chwile, jakie znaki?
N: No, widać tak.. uprzedzała, że kolejna będę ja..
A: Chwilę, Ty masz znak?!
N: To było przerażające.
A: Chwila, co przerażające?!
F: Amber..
P: Myślicie, że ona serio kogoś zabije? Czego ona tak właściwie chce?
N: Mówiła mi, że jeśli ona nie zasługiwała na życie, to my tym bardziej. Miała na myśli nas wszystkich.. no i wcześniej mówiła, ze mamy jej oddać maskę Anubisa..
Al: To coś takiego istnieje? Chyba zacznę uważać na lekcji historii..
N: /śmieje się/ Tak, Alfie. Istnieje.
F: Ta maska też zapewnia chyba nieśmiertelność, nie?
N: No, wydaje mi się, że tak. Poszukamy czegoś po szkole.
A: Nino, dzisiaj po szkole nie możesz.
N: Czemu? /uśmiecha się/
A: Bo idziesz ze mną kupić dekorację na imprezę!
N: Okej.. no to wieczorem.

Po szkole

N/A: /wchodzą do domu/
Ve: Oh, w końcu jesteście!
N: Byłybyśmy wcześniej, gdyby Amber nie wchodziła do każdego sklepu, który napotkałyśmy.
A: Ale wszędzie wchodzą nowe kolekcje.. a jak będę Ci pożyczała te ciuchy to się nie obrazisz?
N: Amber, ja się nie obraziłam. Twierdzę tylko, że Twoja szafa nie wytrzymuje.
A: No to kupię drugą.
/idą do pokoju/
GM(głos mężczyzny): Znajdę Cię..
A: Czemu masz mnie znaleźć?
N: Amber o czym Ty gadasz?
A: No.. nieważne. /czuje powiew powietrza, odwraca się/ Kto tu jest?
N: Hej, co się stało?
A: Nic.. chyba.

W salonie

Al: Stary, co się stało?
J: Ufo mnie zaatakowało.
Al: Gdzie?!
J: Alfie..
Al: Wybacz.. problemy z Patiraju?
J: Zbyt dużo czasu spędzasz z Amber. /idzie do pokoju/
Al: Może..
M: /wchodzi/
Al: Mara! Mam do Ciebie sprawę.
M: Nie pójdę sprawdzać, czy kosmici planują Cię zabić.
Al: Przecież ta gałąź wtedy nic Ci nie zrobiła! Ale nie chodzi oto.. myślisz, że Amber spodoba się..
M: Nie. Amber się nic nie podoba, oprócz kasy jej ojca. /idzie/
Al: Dzięki za pomoc! /podchodzi do Eddie'go/
E: Czego chcesz?
Al: Małej pomocy.
E: Mam się bać?
Al: W kwestii dziewczyn..
E: No czyli tak.

Na górze

F: /wchodzi do pokoju Niny i Amber/ Zobaczcie. /siada na łóżku i czyta/ O Masce Anubisa współcześni ludzie wiedzą bardzo mało. Był to jednak obiekt poszukiwać wielu starożytnych osób, które pragnęły wiecznego zdrowia, szczęścia, a przede wszystkim nieśmiertelności. Jej odnalezienie nie było jednak takie łatwe, bowiem nikt tak naprawdę nie wiedział, gdzie była ona ukryta.
N: Tylko tyle?
F: Tutaj piszą jeszcze jakieś wzmianki o Anubisie. Nic więcej..
N: A co o nim piszą?
F: Nic co mogłoby się nam przydać.. jest napisane, że kojarzono go z mumifikacją i ochroną zmarłych w drodze do zaświatów. Był związany z cmentarzami, ponieważ odkrywał tam ludzkie ciała, które potem zjadał.
A: O fuuuuuu! Jak można zjadać ludzkie ciała? Obrzydlistwo..
F: Anubis został boskim patronem balsamistów, gdy wraz z Izydą zmumifikował ciało własnego ojca.
N: Czemu to wszystko musi być takie skomplikowane?
GM: Jestem tu, niewdzięcznico..
A: Kim Ty jesteś?!
F: Coś się stało?
A: Nie słyszeliście tego?
N: Co mielibyśmy słyszeć?
A: No.. to.. "jestem tu niewdzięcznico" i "znajdę Cię"..
N: Amber, nikt takiego nic nie gada.. wszystko w porządku?
A: Ja już sama nie wiem..
Po: /przechodzi pod drzwiami do pokoju/
F: A co z Poppy? Nadal sądzisz, że to Twoja siostra?
Po: /zatrzymuje się i słucha rozmowy/
N: Nie wiem.. ale postaw się w mojej sytuacji. Najpierw ten sen, że może nam pomóc, a potem ten z moim ojcem i nią. No i to znamię.. To nie mógł być przypadek. Nie tutaj..
Po: /wchodzi/ Ktoś mi wytłumaczy, o co tu chodzi?

8 komentarzy:

  1. Niesamowity ;* Nie wytrzymam do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh .. Taki moment .! Ale ten scenariusz jest bardzo , ale to bardzo dobry .! Kiedy następny .? Może dodasz jeszcze jeden .? Kurczęę , już się nie mogę doczekać nowego odcinku HoA .! Nina ma być nie tyle zazdrosna co zraniona tym , że Fabian i Joy idą do kina .! Ojj .. będzie się działo .

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ;)
    Mogę spodziewać się dziś jeszcze jednego ?
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.