czwartek, 9 lutego 2012

Scenariusz cz. 89

Po: Maski Anubisa? Wy jej szukacie, tak?
N: Tak.. posłuchaj, wracajmy na śniadanie.
/idą/
N: /siada zasmucona/
F: Co się stało?
N: /uśmiecha się sztucznie/ Nic.. potem Ci powiem.
F: Dobrze..

W szkole

F: Gwiazda Południa?
N: Tak powiedziała.
F: Potem coś o tym kamieniu poszukam, ale nie wydaje mi się, że dzięki niemu nagle maska nabiera mocy, o ile tak to można nazwać..
N: Fabian, spotykały nas dużo dziwniejsze rzeczy niż to. /śmieje się/
A: /podchodzi/ Hej, o czym gadacie?
N: A o czym moglibyśmy rozmawiać?
A: O błyszczykach, tuszach do rzęs, ubraniach, butach, ciuchach, fryzurach, dodatkach..
F: Dobra, już wiemy.
A: ..o was.
N: Chodź Amber, muszę Ci nowy błyszczyk pokazać. /idą do toalety/ Co Ty wyrabiasz?
A: Stoję.
N: "O was".. Amber!
A: No co? Ja tylko sugeruję.
N: No to nie sugeruj.
A: Dobra, przepraszam.
N: Nie.. to ja przepraszam. Po prostu jest tego wszystkiego za dużo..
A: Spokojnie. A ten błyszczyk?
N: /śmieje się/ 

W domu, 
Patricia i Mara rozmawiają, przy stole siedzi Eddie

P/M: /śmieją się/
E: /podchodzi/ Hej, chciałem spytać..
M: To ja pójdę. /uśmiecha się i idzie na górę/
P: Tak?
E: Chciałem spytać czy nie chciałabyś dzisiaj pójść do kina?
P: /wstaje/ Może. Ale to miałaby być randka?
E: Może. /uśmiecha się/
P: Z chęcią. /idzie do pokoju/


W nocy


Al: Zbieramy fakty: Wiemy czego szukać.. ale nie wiemy gdzie.
P: Zbieramy fakty: Wiemy, że jesteś głupi.. ale nie wiemy jak bardzo.
Al: Dzięki, Trixy!.. Ej!
N: Według Sary, to gdzieś w tunelu.
A: Tunel to dość szerokie pojęcie, nie uważasz? A ja to bym teraz wolała leżeć w ciepłym łóżku, piżamie z H&M, a na twarzy mieć maseczkę!
N: Chodźmy już. /otwiera przejście/
G: Tracicie czas.. wierzysz w te jej bajeczki? /pojawia się/
N: Co Ty tu robisz?
F: Nino.. co się dzieje?
N: Ona tutaj jest..
G: No idź, porozmawiaj z nim. Póki jest jeszcze żywy.
N: Co.. o czym Ty..
G: Może to jego zabiję najpierw?
F: Nina? Czego ona chce?
G: /znika/
N: /robi się czerwona/ Idźmy.
P: Co powiedziała?
N: Nic. Chodźmy już.
F: Dobrze..
N: Czyli są gdzieś tutaj?
Al: Mam pomysł!.. Zapomniałem.
N: /dotyka ściany/ Fabian, daj mi latarkę.
F: /podaje/
N: /świeci/ Zobaczcie, to Oko Horusa.
A: Tutaj też!
GS: Oko Horusa to klucz. Ty również nim jesteś..
N: /przykłada, nagle otwiera się mała szuflada/
F: /wyjmuje medalion/ Tak.. one są ukryte tutaj. To jest znak wędrówki. Nino?
N: /uśmiecha się i przykłada naszyjnik do innych miejsc/
/wkładają medaliony/
F: Zostaje jeden.
N: Wezmę go. /chowa do kieszeni/
A: /potyka się o kamień/ Ah, nie wytrzymam tu dłużej!
GM: /pojawia się/ Mam Cię..
A: /krzyczy/

20 komentarzy:

  1. Debi*ka przez duuże D!9 lutego 2012 16:22

    GM??
    Literówka czy GM.?
    Proszę o odp.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Objaśnienie w legendzie - głos mężczyzny

      Usuń
    2. Debi*ka przez duuże D!9 lutego 2012 17:04

      Dzięki

      Usuń
  2. świetny :)
    Czekam na następny xD
    Kasia1616

    PS. Kto to jest GM ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GM to głoś mężczyzny, a dokładniej Lewisa, zmarłego ,,kogoś" od Sary. To jest gość z mojego pomysłu. :)

      Usuń
  3. Cudowny.>3
    NIe to ty jesteś cudowna.!
    Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję.!
    A bd jeszcze dziś jeden.? Tak jakby się uzależniłam.;D

    Wpadniesz na czat.?

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  4. The best :D + More Fabina please <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Zgadzam się w 110%! MORE FABINA! WE WANT MORE FABINA!
      Torcia ♥

      Usuń
  5. Tak wgl to zaczęłam wchodzić na twojego bloga jak miałaś 17.000 odwiedzin a teraz masz o 10.000 więcej! WOW! A zaczęłam chyba 4 stycznia :D
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 stycznia!?
      W moje urodziny :P

      WE WANT MORE FABINA.! :P

      Usuń
    2. Właśnie! Tzn, ostatnie zdanie, bo kiedy masz urodziny nie miałam bladego pojęcia ; )

      Usuń
  6. Rewelacyjny . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny.. Jak będziesz maiła czas i ochote zapraszam do mnie :D



    PS; dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mycho, kiedy kolejna część.? ;P

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny ?
    Co się stało że od czwartku nie ma ani jednego więcej ?
    ;(
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scenariusz postaram się dodać dziś wieczorem. Bardzo przepraszam, ale wczoraj byłam do południa z mamą w jej pracy, potem kończyłam lekcje i nie miałam siły. Dzisiaj mama zabrała mojego laptopa na którym miałam już zapisane pół scenki więc stwierdziłam, że poczekam, ale przyjechała z nim trochę później niż uważałam. Jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
    2. Spoko nie musisz przepraszać ;)
      Kasia1616

      Usuń
    3. Wieczorem, to znaczy..?
      Aliciaa.

      Usuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.