piątek, 3 lutego 2012

Scenariusz cz. 77

Wieczorem

N/E: /wchodzą do domu/
N: Świetny ten film. Dzięki, że mnie zaprosiłeś.
E: Nie ma za co. Tak.. w podziękowaniu za lekcje. /śmieje się/
N: /całuje go w policzek/
F/Jo: /wchodzą do domu/
Jo: Dzięki, Fabes. Do jutra!
N: /patrzy na Joy i idzie na górę/ Do jutra.

W nocy

GS: Idź.. teraz jest Twój czas..
N: /wstaje/ Saro? Pomóż mi! /podchodzi do Amber/ Amber, wstawaj..
A: Tak tatku, poprawiłam tą 2..
N: Co? Amber!
A: Gdzie tusz do rzęs.. ja mam sukienki..
N: Amber!
A: Gdzie ufo?!
N: /wychodzi z pokoju/ Saro.. gdzie jesteś? Gdzie mam iść? /widzi cień który podąża do salonu, schodzi na dół/ Proszę.. ja.. ja nie wiem co robić!
GS: Zmierzasz w dobrym kierunku..
N: Jakim kierunku? Gdzie jesteś?! Pomóż mi!
V: Kto tam jest?!
N: /otwiera przejście, schodzi na dół/
V: /biegnie na dół/ Kto tutaj jest?! /staje na dywanie, zaczyna tupać/ To tutaj..
N: /rozgląda się po pokoju/ 
GS: Krok w lewo, dwa kroki w prawo. Krok w tył.. dwa kroki w przód. /pojawia się/ Zrób to!
N: /wykonuje zadanie, dochodzi do szafki, na której leżał pamiętnik Sary, otwiera szufladę, za którą otwierają się drzwi/ Co mam teraz zrobić? Pomóż mi!
GS: Wróć, gdy będziesz gotowa. /znika/
N: /zamyka szufladę i wraca do pokoju/


Rano, w drodze do szkoły


N: Muszę Wam o czymś powiedzieć..
A: Najpierw ja! Śniło mi się, że o drugiej w nocy ktoś mnie budził.. rozumiecie? Dziwne, nie?
N: Amber.
A: Tak?
N: To nie był sen.
A: No to.. to Ty?!
F: Dobra, zacznijcie od początku..
N: Wczoraj przyszła do mnie Sara.. i to nie był sen. Mówiła, że teraz "jest mój czas". Próbowałam obudzić Amber, ale ona gadała o: poprawionej 2, tuszu do rzęs.. a potem o UFO.
A: No bo.. bo.. bo to przez Alfie'go!
N: Dobra.. Wyszłam z pokoju, ale Victor mnie prawie zauważył. Zeszłam na dół, i..
F: Co? Sama zeszłaś?! Mógł Cię zobaczyć!
N: Ale tego nie zrobił. Sara wciąż mówiła mi, żebym to zrobiła. Dała jakieś wskazówki i.. otworzyłam szufladę jednej z szafek i.. jakby drzwi otworzyły się za nią. Nie wiedziałam co zrobić, więc wróciłam. Oczywiście zamknęłam to przejście.
A: Dobrze, że jednak się nie obudziłam..
F: Myślisz, że to o tym mówiła Sara w Twoich snach?
N: Sądzę, że tak.. musimy tam koniecznie zejść. Nie ma kamer, więc Victor nie powinien się połapać.
A: A wczoraj miałaś inne zdanie.
N: Tak, Amber. Ale wczoraj nie odkryłam jakiś tajemnych przejść. /śmieje się/
P: /podchodzi/ Jak było w kinie?
N: Jakim kinie? Aaa.. fajnie.
A: /szepcze/ Zazdrosna jest..
P: Nie jestem o nikogo zazdrosna! Z ciekawości pytam.
N: Jesteśmy tylko przyjaciółmi.
P: Przecież ja nic nie sugeruję. Nie mogę już spytać z ciekawości, jak było?
N: Nie, no możesz, oczywiście. /śmieje się/
F: Dziewczyny..
A: Co mówiłeś?
F: Nic, nic..


Po szkole, Patricia stoi na moście

J: Jestem..
P: Dzięki, że przyszedłeś.
J: Ale od razu most?
P: No co? Lubię takie widoki.. samochody.. wiesz, to fajne.
J: Tak, bardzo.. to o co chodzi?
P: Chciałam pogadać z Tobą.. o mnie, o Tobie.. o.. o nas. Tym co było..
J: Mhm.. To wszystko moja wina. Wybacz, że przeze mnie Eddie z Tobą zerwał..
P: /przerywa mu i go całuje/ Zostańmy przyjaciółmi. /odchodzi/

Przed kolacją, salon

N: To co? Dzisiaj o północy przy schodach?
Al: Dobra, ale.. co jeśli tam w tym przejściu są.. no jacyś kosmici?!
F: Alfie.. wątpię w to.
A: Ja się tam boję schodzić!
N: /śmieje się/ Jakoś to przeżyjemy.
F: Jak myślicie, dokąd prowadzą te przejścia?
E: /wchodzi/
N: /uśmiecha się/
A: Ziemia do Niny!
N: Co? A.. nie mam pojęcia.
A: Alfie, możemy porozmawiać na osobności?
Al: Jasne myszeczko!
A/Al: /idą do pokoju Niny i Amber/
Al: Tak misiaczku?
A: Słuchaj, Alfie. Długo się nad tym zastanawiałam, i..
Al: I?
G: /łapie Alfie'go za rękę/ Stwierdziłam, że teraz Twoja kolej.
N: /wchodzi do pokoju/ Hej, macie iść na ko..
G: Kolejna będziesz Ty.. wybrana.

Za pomysł z mostem dziękuję Alex. :)

4 komentarze:

  1. Znakomity! Nic dodać, nic ująć ;) Nie wytrzymam do następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ;)
    Czekam na następny ;D
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wymienienie w notce. :)
    I jak zwykle, scenka CUDOWNA! ^^

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.