czwartek, 2 lutego 2012

Scenariusz cz. 76

Heeej. Udało mi się napisać dzisiaj drugi scenariusz, więc "tadam". :P


N: /czyta/ Odkryj. Uratuj. Przeżyj.
A: Co to znaczy?
N: Ja.. nie mam pojęcia..
F: /wchodzi/
N: /cofa się/
F: Jestem aż taki straszny?
N: Co to może znaczyć: odkryj, uratuj, przeżyj?
F: Chwila, o co chodzi?
A: To zaczyna się robić chore!
N: Nim tu wszedłeś na drzwiach pojawił się ten napis. Odkryj, uratuj, przeżyj. O co może chodzić?
A: Ja tam nie wiem. To wszystko jest takie skomplikowane.. no a co z tym pamiętnikiem?
N: Nie wiem.. musimy go znowu przejrzeć. I tak, wiem Fabian, że dziś nie możesz. Słyszałam..
F: Ale to..
N: Nie musisz mi się z niczego tłumaczyć. Przecież..
/ktoś puka do drzwi/
N: Proszę..
E: Hej, nie przeszkadzam?
N: Nie. O co chodzi? /uśmiecha się/
E: Chciałem spytać czy pójdziemy dziś do kina czy coś?
F: /patrzy zazdrosny/ 
A: Takiego ubawu od lat nie miałam! Znaczy.. przepraszam. Znaczy.. będę siedziała cicho.
N: Chętnie.
E: O ósmej?
N: Tak, jasne. /uśmiecha się/
E: /odwzajemnia uśmiech i wychodzi/
F: Ta, to ja też pójdę. /wychodzi/
A: O mój Boże!
N: Amber, co się stało?
A: Idziesz z Eddie'm do kina!
N: No, tak jakby? /śmieje się/
A: A Fabian z Joy..
N: Ta.
A: Siadaj. Musimy Ci wybrać ciuchy.
N: A co z tymi nie tak?
A: Nina, Nina, Nina.. dziewczyno, nie możesz tak pójść do kina. Musimy znaleźć Ci jakieś ciuchy, umalować Cię i co najważniejsze - zmienić tę dziecinną fryzurę!
N: Dobrze "specjalistko". /śmieje się/


Przed kolacją


V: /wchodzi do domu/
Ve: Witaj, Victorze. Nie miałeś wrócić jutro rano?
V: A jestem jednak wcześniej. Czy to źle?
Ve: Nie, nie.. wręcz przeciwnie. Jesteś może głody, Victorze?
V: Dziękuję, nie. Pójdę do siebie. /idzie na górę/
F/N/A: /siedzą w salonie/
V: /zatrzymuje się na schodach/ Ah, Vero. Przyjdź do mnie za jakieś dwadzieścia minut. Muszę z Tobą.. /patrzy się na Ninę, Amber i Fabiana/ poważnie pomówić.
Ve: Oczywiście..
N: /szepcze/ Dobra, tylko dla mnie ten wzrok był przerażający?
F: Nie.. póki co nie mamy czego się bać.
N: Miejmy nadzieję.. ale znając Victora, to musimy być ostrożni. Jeśli się dowie o kamerach, to będziemy mięli przechlapane.
A: I to jak..
Ve: Chodźcie, kolacja!
N: Dobra, pomyślimy co dalej potem..


Po kolacji, pokój Niny i Amber

A: /wyrzuca rzeczy z szafy/ Nie, nie, nie, nie, nie..
N: Amber! Pomagałaś mi je wybierać!
A: Ale już Cię w nich widział! Musisz włożyć coś niesamowitego..
N: Po pierwsze: nie widział, po drugie: nie idę na jakieś spotkanie z prezydentem, tylko do kina.
A: Ale ja o Fabianie mówię! Musisz go oczarować.
N: Ja nie idę do tego kina, żeby oczarować Fabiana. Idę..
A: "Obejrzeć sobie film z Eddie'm". Tak, tak..Wmawiaj to sobie, ja swoje już wiem. Niech wie co stracił.
N: Amber, proszę Cię..
A: Mam! Ta będzie idealna! /rzuca na łóżko sukienkę/
N: Amber, nie przesadzasz?
A: Ja przesadzam?! Dobra, teraz włosy, potem tylko dodatki. Ah.. gdzie ja kładłam moją lokówkę?
N: /śmieje się/

W drodze do kina

E: Wiedziałaś, że Joy i Fabian też idą do kina dzisiaj?
N: Dzisiaj? Obiło mi się coś o uszy.. /uśmiecha się/
E: To Wy.. zerwaliście, tak?
N: Tak. Ale nie chcę o tym gadać. Zresztą nie ma o czym rozmawiać w tym temacie..
E: Jasne, sorry.
G: /podąża za nimi/

PS: Ma ktoś może link online do House of Fronts/House of Keepers? Podawałam w komentarzu link jednak (przynajmniej ja tak mam), że gdy obejrzę połowę automatycznie puszcza mi od początku. ;c Z góry dziękuję. :D

EDIT: W końcu.. znalazłam odcinek: http://www.putlocker.com/file/7FDFC17166E63B88# :D

7 komentarzy:

  1. Świetny scenariusz . :)
    Mam tak samo jak oglądam ten odcinek . Ma ktoś link .?

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny scenariusz;)
    + też szukam najnowszego odcinka , ale niegdzie nie ma . ;c
    a tamten i wgle nie chce działać .. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za link do odcinka . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jak zawsze ;)
    Czekam na następny ;D
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
  5. superr, juz nie moge się doczekac kolejnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Załamał mnie ten odcinek czuje rozczarowanie Fabina miala sie przecież zejść a zamiast tego Fabian umówił sie z Joy...:/ fani Foy a raczej ,,Fuj,, cieszcie sie... A scenariusz swietny czekam na nastepny.....:)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.