sobota, 11 lutego 2012

Scenariusz cz. 90

N: Amber spokojnie, nie będzie śladu..
A: /wstaje i wybiega z tunelu/
F: Co się dzieje?
/biegną za nią/
P: Amber co Ty tam zobaczyłaś?
A: Wracajmy, proszę Was.. nie chce tu być..
N: Amber powiedz nam..
A: Pamiętacie jak mówiłam Wam o tych głosach które słyszę?
N: Tak, ale co to ma z tym wspólnego?
A: Znowu go słyszałam.. i mówił, że "ma mnie".. boję się, Nino..
N: /przytula Amber/ Spokojnie. /patrzy na Fabiana/ Wracajmy. Dzisiaj już nic nie zdziałamy.

Po śniadaniu, pokój Niny i Amber

N/F/A: /wchodzą/
N: /zabiera marynarkę/ Amber, a może się przestraszyłaś i myślałaś, że coś słyszysz?
A: /chowa błyszczyk do torby/ Wcale nie.. mówię Wam, to wszystko jest strasznie dziwne.
F: Tyle już wiemy.
N: Mnie nawiedza przeraźliwa zjawa a Ciebie morderca?
A: Wolałabym, żeby mnie Paul Wesley nawiedzał!
N: Tak, tak.
A: No albo Ian Somerhalder.. o, albo Taylor Lautner.
F: Dobra, chodźmy już do szkoły. A co z tym jednym amuletem?
N: Schowałam go, nie martw się. /uśmiecha się/

Po szkole, Nina i Amber wchodzą do domu

N: /śmieje się/
A: No ale ja serio mówię!
Ve: O, Nino! Kolejny list do Ciebie. Ktoś wsunął go rano pod drzwi, chyba masz tajemniczego wielbiciela..
N: /patrzy na Amber i uśmiecha się/ Serio? Nie wydaje mi się.. /zabiera list i idzie z Amber na górę/
Na górze
A: Od kogo to?
N: Eh, nic nie pisze. Tylko "dla Niny Martin".
A: Otwórz, ciekawość mnie zżera! Nie zniosę jeśli Twój wielbiciel będzie wyglądał jak Taylor Lautner. Za ładny jest. No, ale jesteś moją przyjaciółką.. cóż, będę musiała Ci wybaczyć.
N: /śmieje się/ Ja nie mam żadnego wielbiciela. /otwiera/ To już jest podejrzane. Pismo lustrzane..
A: Ouuuu.. co tam jest?
N: /podchodzi do lustra i zaczyna czytać/ Masz już ochronę, teraz musisz odszukać przeznaczenia..
A: Oh, rozumiem.
N: Serio?
A: Nie, ale Ty pewnie tak więc nie chciałam się wyróżniać.
N: Pokażę to Fabianowi.. /schodzi na dół, wchodzi do pokoju/ Fabian, zobacz co dostałam! Chyba chodzi o.. /patrzy na Eddie'go/ no wiesz, o.. urodziny mojej babci.
E: Dobra, to ja Wam nie przeszkadzam..
N: /uśmiecha się/
E: /wychodzi/
F: Co dostałaś?
N: List. Pisany lustrzanym pismem.. nie wiem od kogo, podobno ktoś wsunął to rano pod drzwi i napisał "masz już ochronę, teraz musisz odszukać przeznaczenia". Jak sądzisz, od kogo to?
F: Nie mam pojęcia..
N: Kto mógłby wiedzieć o wszystkim co się teraz dzieje? Victor przecież nawet nie odkrył tych przejść. Jedynie my..
F: Ktoś kto Cię dobrze zna..
N: Dobra nieważne. Potem o tym pogadamy, pójdę się przebrać. /wychodzi/


Patricia i Joy rozmawiają w salonie, Eddie wchodzi do kuchni i je podsłuchuje

P: /mówi/ Nie wiem co o tym sądzić.. Joy, jak myślisz? Joy? Eh, co się stało?
Jo: Nic.. mów..
P: Moje sprawy o ile tak to można nazwać nie są ważne. Mów. Niech zgadnę.. Fabian?
Jo: Nie chodzi o niego.. dobra, ale to moja wina. Powiedziałam jakieś głupstwo i wszystko zniszczyłam.
P: Wszystko? Zacznijmy od tego czy było coś.. Joy nie obraź się, ale dobrze wiesz, że on czuje coś do Niny.
Jo: Możemy o tym nie gadać? A co z Tobą i Eddie'm?
P: /milczy/
Jo: Aż tak źle?
P: Nie chodzi mi oto, że źle.. znaczy tak nie jest.. to.. trochę skomplikowane.
Jo: To.. co powiesz na mały seans filmowy dziś wieczorem?
P: Jasne.

Wieczorem, pokój Niny i Amber

Al: A co jak to jest wiadomość od kosmitów? Nie.. gorzej.. od ich przywódcy! Poluje na nas wszystkich.
N: Tak Alfie, z pewnością masz rację. W kosmosie bardzo się nami interesują, wiesz?
Al: Nie. Znaczy tak. No jasne. Wiem wszystko.
A: Tak, tak.. wiesz wszystko.. to tak jakbym ja rozumiała matmę. Niemozliwe.
E: /wchodzi/ Kolacja, macie zejść.
N: Dobra..
W: /wychodzą/
E: /gdy wszyscy są już na dole wchodzi do pokoju dziewczyn, bierze list leżący na łóżku Niny/ Ciekawe. /odkłada go i wychodzi/

11 komentarzy:

  1. Suuper.! <3
    Nie chce mi się logować, bo jestem u znajomych./:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemniczy.>3
    Niesamowity.>3
    itp. Masz talent.;D

    Neddziiak.>3

    PS Sprawdź pocztę.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ;)
    Czekam na następny ;D
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny ^^ Nie mogę się doczekać następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bd dziś kolejny.?

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu tak mało scenariuszy dodajesz? Uzależniłam się i wariuję, jak nie przeczytam twojego scenariusza minimum jednego dziennie! :)
    Pozdr
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Haloo.
    Jesteś tam?
    Czemu nie ma scenariusza.!
    Wariuję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodam jutro po szkole. Wybaczcie, po prostu kończą mi się ferię, musiałam poodrabiać lekcje, przeczytać lekturę (no dobra, streszczenia xd). Naprawdę Was przepraszam .Postaram się to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.