poniedziałek, 30 stycznia 2012

Recenzje dot. mojego bloga

Heeeej! Dzisiaj już nie dodam scenariusza (będzie jutro, zaczęłam już pisać ;p), chciałam napisać o czymś innym. Dziś mój blog został dwa razy zrecenzowany - uważam, że pozytywnie. :)

Nie będę tutaj tego kopiowała, dam linki do oryginałów. ;))


Recenzja pierwsza - ogółem punktów 37/40

Recenzja druga - ogółem punktów 45/50

Dziękuję dziewczynom z tych blogów za miłe opinie. Przy okazji chcę podziękować wszystkim odwiedzającym i komentującym. Gdy czytałam te recenzje zdałam sobie sprawę, że blog ma ponad 22 tysiące odwiedzin! Dzięki. :)) To niesamowite uczucie, gdy moja własna praca podoba się większości, a o tym już nie raz wspominałam. ;p

Tak na inny temat, dodałam na górze kategorie, jest według mnie "przejrzyściej". Pójdę za radą dziewczyn i pododaję dzisiaj bądź jutro kilka nowych ankiet, których ostatnio kompletnie nie było.


Oliwia. :D

2 komentarze:

  1. Oj tam, oj tam. Cieszę się że mogłam zrecenzować twój blog, a to co napisałam to szczera prawda. Bo twój blog jest niesamowity.!
    Ooo... widzę, że dodałaś ankiety.;D

    Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.