poniedziałek, 16 stycznia 2012

Scenariusz cz. 63

Hej. :) Jak tam? Ja dzisiaj miałam mini wojnę na śnieżki. Ale nie oberwałam. xd
Dzisiaj nowy odcinek hoa!! Nie mogę się doczekać. ;) Zwłaszcza min Fejbianki (Fabiana, trochę nam z dziewczynami odbiło xd)


T: /wbiega/ Co się tutaj dzieje?!
Po: /upada na ziemię/
T: Dość tego, dziewczyny, najpierw Amber a teraz wy? Poppy!
P: Trudy bo my..
M: My..
N: /wchodzi/ Ćwiczyłyście scenę, tak?
P: E.. tak...
Po: /budzi się/ Co jest.. ona..
P: Poppy, już możesz wyjść z roli, tak?
Po: Co?
T: Nic Ci nie jest?
Po: Nie, my.. ćwiczyłyśmy..
T: Dobrze, ale..
P: Może Ci pomogę? /ciągnie Trudy do kuchni/
N: Co tutaj się stało?
M: Poza tym, że duch nas zaatakował, to wszystko świetnie. /biegnie zapłakana do pokoju, wbiega na Micka/
Mi: Co się stało?
M: /biegnie do pokoju/
Po: Mara!
N: Ja z nią porozmawiam.
F: Możemy chwilę porozmawiac?
N: Nie teraz, Fabian.
F: Ale..
N: /idzie/


W pokoju Mary i Patricii

N: /wchodzi/ Wszystko w porządku?
M: Kto to był? /wstaje/ Powiedz mi! Mam już tego dość!
Po: /przechodzi obok/
N: Mara.. nie wiem, czy...
M: Kto to był?!
N: Będzie lepiej, jeśli nie będziesz wiedziała..
M: Mam prawo wiedzieć..
P: /wchodzi/
N: Czekaj, Patricio! /wychodzi z nią/

P: Nie możemy jej powiedzieć..
N: Co się właściwie stało?
P: Emily, "weszła" w Poppy..
T: /krzyczy z dołu/ Gwiazdki, musicie już wychodzić!


W szkole

JW: Zaraz przyjdą ludzie, pamiętajcie, macie być świetni! Ostatnio było świetnie. Kolejne przedstawienie prawdopodobnie bedzie o Egipcie, mam więc nadzieję, że nie zawiedziecie mnie tym razem.
P: Jerome, możemy porozmawiać?
J: Potem.. gdzie jest Mara?
N: Chyba została w domu.
J: Nie ma jej tam, byłem przed chwilą.
P: To.. gdzie jest?
JW: Szykujcie się!
N: A jeśli coś się stało.. Amber, chodź, poszukamy jej!
A: Ale.. ja tu muszę się umalować!
N: Amber!
F: Nino..
N: Fabian, proszę, potem. Musimy poszukać Mary. /idzie/
P: Ale zlewka.
F: Jakbym nie wiedział.
Pół godziny później
JW: Ah, gdzie jest Nina i Amber?!
N/A: /wchodzą/ 
N: Przepraszamy, ale Amber..
A: Ah, no musiałam wejść do tego sklepu!
N: Ale od razu kupować osiem błyszczyków, dwa tusze do rzęs plus kilkanaście par kolczyków?
A: Ostatnio oddałam dużo rzeczy biednym..
JW: Nie mamy na to czasu, to jest teatr!
Godzinę później, wszyscy kończą grać
W: /biją brawa/ 

W domu

W: /wchodzą/
T: Byliście niesamowici, naprawdę!
P: ta ta, Jerome możemy pogadać? /rozgląda się/ Jerome?
J: /krzyczy z kuchni/ Zaraz!
T: Jerome!
J: Artysta jest głodny.
A: Kto to wymyślał?! Kilka godzin na przygotowanie strojów, to jest podłe!
N: Zdążysz, spokojnie..
E: Nina, to co jutro po lekcjach?
N: Jasne. /uśmiecha się i idzie z Amber na górę/
A: Nie wierzę!
N: W co?
A: Grasz na dwa fronty?!
N: Idziemy do biblioteki.. Amber.
Kilka godzin później
D(ziewczyny): /schodzą/


Nina ubrana jest w to:

Amber w to:

Joy w to:

Patricia w to:

Poppy w to:

T: A gdzie jest Mara?
P: Ona.. zaraz przyjdzie..
T: No, to już idźcie gwiazdki!
P: /szepcze do Niny/ Przyjdzie.. nie?
N: Oby nic jej się nie stało.
P: Chyba mogę zacząć się obwiniać. Mogłam ją zatrzymać..
W: /wychodzą/
A: /idzie na górę/
N: Amber, już się malowałaś..
A: Zapomniałam maski, zaraz idę. No i błyszczyka.. może trochę tu..
N: /przerywa/ Amber! Okej, czekam..
A: A Fabian nie czeka?
N: Chyba nie uśmiecha mu się, żebyśmy razem poszli..
A: /idzie na górę, bierze błyszczyk/ Błyszczyków nigdy za wiele. /przegląda się w lustrze, zauważa znak na swojej ręce/

12 komentarzy:

  1. Czemu ty zawsze w naj. momentach urywasz. Kobieto wykituje przez cb . xDD Świetny jak zresztą zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo się seriali naoglądałam, tak zawsze tak kończą. xD
      I dzięki. : DD

      Usuń
  2. super : - )) .
    zgadzam się z doysa : ) .
    dodaj dzis nowy . : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, czekam na następny... Ekstra scenariusze piszesz.

    ps. zapraszam na mojego bloga, też piszę na nim scenariusze HoA ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Ja NIE WYTRZYMAM DO NASTĘPNEGO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny <3 Ja też nie wytrzymam do następnego ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Tamten był świetny ale ten świetniejszy ;D
    Och kochana...
    Ja też dzisiaj umyłam koleżankę.:D
    Hue hue;P

    Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny... to mało powiedziane
    PRZENAJBARDZIEJNASWIECIEFAJOWOCOOLOWOSUPEROWONAJLEPSZY!!!!!!
    Tak nawiązujesz do HoA...SUPCIO

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sukienka Amber się nie wyświetla, powiedz mi chociaż jaki kolor, krój itd :)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.