czwartek, 5 stycznia 2012

Scenariusz cz. 54

Hej. ;)
Wybaczcie, że tak długo nie pisałam. Nie miałam czasu. Zresztą niedługo drugi sezon, więc nie wiem, czy jest sens dalej pisać.
Aha, znalazłam początek House of Hello!
Co uważacie? :D Ja chcę zabić Jerome'a i Alfie'ego. No i Nina znowu ma tą dziecinną fryzurę, a na zdjęciach tak ładnie wyglądała..

N: Przecież to niemożliwe..
F: Skąd wiesz?
N: Sara by mnie nie okłamała.
F: A jeśli chciała Cię chronić?
N: A ten artykuł?
F: Nie wiem, nie mam pojęcia. Po prostu tego eliksiru nie ma.
N: Co tam jeszcze pisze?
F: Że tylko osoby potężne, takie jak Bogowie czy Boginie mają tak silne moce. Nawet jeśli taki eliksir istnieje, to ona nie mogłaby tu się pojawiać, gdy tylko chce.
N: Mam już tego dość.. chciałabym to w końcu skończyć.
<przybiega Poppy>
N: Hej, co się stało?
Po: Ktoś mnie gonił, gdy wyszłam do sklepu..
F: Spokojnie, kto to był?
Po: Ja.. ja nie wiem. Ale to był chyba..
N: Chyba? Poppy, powiedz!
Po: Rufus.
F: Co?!
N: Najpierw ona, potem on..
Po: Co za ona?
N: <patrzy na Fabiana> Nieważne.
Po: <idzie>
T: <krzyczy z dołu> Gwiazdki, kolacja!
W: <schodzą>

Na dole

<ktoś wchodzi do domu>
T: Mara! A nie miałaś być jutro?
M: Jestem wcześniej!
N: Hej!
F/P/Jo/E: Hej!
Al: O nie..
M: Przymknij się!
T: No, siadaj już, akurat jemy kolację, pewnie jesteś bardzo głodna.
M: Nie.. może troszkę.
J: <nie zwraca uwagi>
M: <idzie na górę>
P: Może byś się przywitał?
J: Przymknij się, Williamson.
T: A wy znowu.. raz badźcie cicho!
M: <schodzi na dół i siada do stołu, obok Jerome'a>
J: Hej.
M: Cześć..
N: To jak było  domu?
M: Całkiem fajnie.
A: Kupiłaś coś?
M: Amber..
A: No co?
F: Nie wszyscy myślą tylko o ubraniach!
Al: I nie każda wygląda jak Ty!
A: Dziękuję. Jesteś bardzo miły.
Al: Ale ja mówię prawdę! Chwila, że co?
A: Jesteś bardzo miły i uroczy.
F: No, na pewno..
T: Amber, zachowujesz się jakoś dziwnie..
N: <śmieje się> Dziwnie? Nie..
E: Ta.. poplątane to wszystko.
P: Tak jak ty.
E: Powtórzysz? Bo jakoś nie słyszałem.
P: Nic nie mówiłam.
M: A co tam w szkole?
N: Nuda.
J: Ta..
P: Wystawiamy przedstawienie.
M: Oo, fajnie! Też o Egipcie?
J: Nie.
T: Patricia i Jerome grają główne role!
M: <mówi zazdrosna> Fajnie..

Po kolacji, pokój dziewczyn

N: Ile nauki..
A: A z czego?
N: Z francuskiego. Nie pamiętasz?
A: Oczywiście, że pamiętam!
N: Chociaz tyle..
A: A czemu miałabym nie pamiętać Nino?
N: Amber..
A: Tak wiem, skończył mi się błyszczyk, nie wiń mnie za to!
N: Pamiętasz wszystko?
A: No hello, czemu miałabym nie pamiętać?
N: <biegnie do pokoju Fabiana> Amber sobie wszystko przypomniała!
F: Serio?
N: Tak, ale.. mam nadzieję, że ta Emily - siostra Sary, czy kogoś innego już nas nie nawiedzi.
F: Albo Rufus..
N: Ciekawi mnie, czego właściwie szukamy. Złożyliśmy kielich na balu..
F: Może są jakieś inne skarby.
M: <stoi pod drzwiami>

Wybaczcie, że taki krótki.

9 komentarzy:

  1. super scenariusz..;*;*;*;*
    ja chcę już 2 sezon..;*;*;*
    szkoda że Alfie i Jerome weszli.. tak to by Nina pocałowała Fabiana..;*;* super.. .;*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ten komentarz to ja napisałam Holy.. ..jeszcze raz super scenariusz..;;*;*<3

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy następny?a te house of hello-zabije jeroma i alfiego!nie no zartuje nie mam do nich dostepu:)
    a zauwazyliscie jaka mine miala joy jak zobaczyla nine? joy=zazdrosnica

    OdpowiedzUsuń
  4. super scenariusz:):):):):):):):):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej ! I co z tego że niedługo 2 sezon ? Ja będę czytać twoje scenariusze zawsze <3
    + Joy fajnie wygląda w kucyku i w tej sukience ;) I szkoda że Alfie i Jerome przerwali Ninie i Fabianowi .. ;D
    Sibuna ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest sens, jest. Nie próbuj przestać .! ;D

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.