poniedziałek, 30 stycznia 2012

Scenariusz cz. 72

Hej. :D Niektórzy są w szkole bądź są po lekcjach, a niektórzy dopiero zaczęli ferie. Ja należę do tej drugiej grupy. ;p Dobra, bez zbędnych wstępów cz. 72


A: Ty jesteś ta.. no.. Sennakura? Aaa, Senkhara!
G: Co?! Skąd Ty..
A: Ale masz ładny cień do powiek.. gdzie kupiłaś?
G: Ah, nie żartuj ze mnie!
A: Dobra, dobra.. trochę poczucia humoru! No to.. co tam?
G: Albo wybrana odnajdzie maskę Anubisa, albo pożegnasz się z życiem..
A: O czym Ty mówisz?
G: Chyba tego nie chcesz, nieprawdaż? Nie jedyna zginiesz..
A: E tam, żartujesz! Dobry kawał.
G: Przekonasz się, gdy.. /wychodzi z lustra/
A: Aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
N: /wchodzi/ Nie! Zostaw ją!
G: /znika/
A: Dzięki.. Co Ty tu robisz?
N: Na chwilę wróciłam.. nic Ci nie jest?
E: Co się stało? Usłyszałem Twój krzyk..
F: /podbiega/ Nic się nie stało?
N: Nie.. idziemy?
E: Tak.
N: /idzie/
A: /patrzy na Fabiana/ Wtooooooopa..

Na dole

A/F: /schodzą/
A: Truuuuuuuuuuuuuuuuudy!
T: Oh, gwiazdki.. /przytula A. i F./ Bądźcie grzeczni!
Al: Już jedziesz?
T: No, muszę.. Ade już czeka. A gdzie reszta?
Al: Trudy wyjeżdża! KONIEC ŚWIATA!
Mi/Po/J/M/P/Jo: Trudy!
Al: Jestem niesamowity, nie musisz mówić.
T: /żegna się/


Podczas kolacji


Al: Wie pani co? Dobre pani naleśniki robi.. mają taki oryginalny smak. Aksamitny, złocisty, ale zarazem wyrazisty..
F: Czyli?
Al: Są spoko.
Ve: Dziękuję?
N/E: /wchodzą/
N: /śmieje się/ Tak..
E: Przepraszamy za spóźnienie.
/siadają do stołu/
P: A co wam tak do śmiechu?
N: Eddie..
E: Nie, nie mów tego! /śmieje się/
F: Wprost cudowna historia..
P: Uśmiałam się, naprawdę.
A: Nino, ekhem.
N: Tak?
A: No wiesz.
N: No nie wiem.
A: No wiesz.
N: No nie wiem..
P: A ja wiem, że zachowujecie się dziwnie.
F: Mhn..

Po kolacji

Jo: Hej!
F: Hej..
Jo: Słuchaj, przepraszam za tamto..
F: Przepraszasz? Joy..
Jo: Dobra wiem, za kogo mnie masz. Ale chcę to naprawić. Może pójdziemy do kina czy coś?
F: Wybacz, ale jakoś nie jestem w nastroju.
Jo: /idzie/
Obok
N: W końcu Joy ma tego, czego zawsze chciała..
A: No..
N: Myślisz, że Fabian, no wiesz..?
A: No..
N: No to życzę im szczerze szczęścia..
A: No..
N: Amber!
A: No.. a, wybacz. On kocha tylko Ciebie.
N: Ta.. coś mi się nie wydaje.
V: Vero!
Ve: Tak, Victorze?
V: /podaje jej kartkę/ Przestrzegaj się tej listy. Wracam jutro wieczorem, dobrze?
Ve: Oczywiście, a gdzie się wybierasz?
V: Sprawy osobiste.
Ve: Oczywiście..
V: /wychodzi/
N: /podchodzi do Fabiana/ Victora mamy z głowy..
F: Ale co z tą Verą?
A: Do kosmetyczki ją wyślijcie..
N: Swoją drogą, my i tak sami tych kamer nie zdejmiemy..
F: Mogę poprosić mojego wujka, zmyślimy jakąś historyjkę i nam uwierzy.
N: /uśmiecha się/
F: Nina.. przepraszam..
Jo: /podchodzi/ Dobra, a..
N: Miłej "zabawy". /odchodzi/


W nocy


N: /schodzi na dół do kuchni/ Co Ty tu robisz?
A: Piję wodę, dobrze działa na cerę. A Ty?
N: Nie mogę spać.
A: /upuszcza szklankę/
N: Amber! Nic Ci nie jest? Chwila.. Twój znak!
A: /patrzy na swój znak, który zaczyna się świecić/
P/Al/F/M: /budzą się/
G: /śmieje się/

10 komentarzy:

  1. Jakie emocje ;) Świetny ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    czekam na następny ;*
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! To samo dotyczy poprzedniego :)
    Ja dzisiaj miałam pierwszy dzień po feriach :( Dlaczego,życie jest takie okrutne???!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)
      Eh, no niestety.. ferie powinny być zdecydowanie dłuższe. ;c

      Usuń
  4. Wspaniały ;* Już się nie mogę doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Kiedy wykorzystasz mój pomysł?
    Pozdro
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym bądź kolejnym. ;)

      Usuń
  6. Cudny.! Kiedy następny.?

    Nataliaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra, czekam na dalszą część. Mam dość Joy... nie tylko w twoich scenariuszach. Ogólnie mnie zaczyna wkurzać.

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.