środa, 25 stycznia 2012

Scenariusz cz. 68

Hej, wybaczcie, że tak długo nie pisałam. Nie miałam pomysłu, i jak wspominałam, zaczęłam pisać nowe opowiadanie (pamiętacie fabułę przedstawienia w moich scenariuszach? właśnie o tym piszę :)). Dobra, zobaczcie, co pisze na amerykańskiej wikipedii:



               (kliknijcie a się powiększy). 
Czyżby powstał 3 sezon? :) Mam nadzieję, że tak. W ogóle, drugi sezon HOA w Polsce będzie w maju - Nickelodeon Polska potwierdził to wczoraj na facebook'u! :)




Rano przed śniadaniem, pokój dziewczyn

A: Które kolczyki lepsze?
N: Te.. zielone, fajne są. /siedzi smutna/
A: Może z nim porozmawiaj?
N: Zwariowałaś? O czym mam z nim gadać? Znowu zrobił ze mnie idiotkę.
P: /wchodzi do pokoju/ Widzieliście dziś Marę?
N: Nie, a co?
P: Gdy wstałam nie było jej w pokoju, zaczynam się martwić. Jerome poszedł jej poszukać, ostatnio dziwnie się zachowuje..
A: Ale kto?
P: Amber! No Mara.
N: Myślicie, że powinniśmy powiedzieć jej o wszystkim?
P: Nie jestem pewna.
A: A tak w ogóle, to Ty chodzisz z Jerome'm?
P: Co? O czym Ty w ogóle gadasz?
A: A tak sobie gadam, widziałam jak rozmawiacie..
P: Gadaliśmy o tym jak zwalczyć głupotę na świecie - walnąć Cię czasem w łeb.
N: Dobra, nie zabijajcie się od razu.
F: /wchodzi do pokoju/
N: /wychodzi/
P: No litości.

Przed pokojem

F: Daj mi dojść do słowa!
N: A co Ty mi masz do powiedzenia?
F: Wiem, że jestem beznadziejny, ale to Joy..
N: Jeszcze chcesz kłamać? Widziałam Wasz pocałunek, to Ty ją pocałowałeś.
P/A: /podsłuchują/ 
F: Ale Nina, ona.. ja nic do niej nie czuję! Nawet jeśli kiedyś tak było, to tak nie jest! Zrozum, że kocham tylko Ciebie.
N: Postaw się na moim miejscu. /zaczyna płakać i idzie/
P: Amber!!!!! /wychodzi/ Siemka, to ja idę Jerome'a poszukać. Znaczy Mary.
A: A ja tusz do rzęs. A was nikt nie podsłuchiwał, jak coś!

Na dole, salon

P: Jak mogłaś?
Jo: O czym Ty mówisz..
P: Czemu zachowujesz się jak idiotka?
Jo: Patricio..
P: Jesteś zadowolona? Myślisz, że Fabian Cię pokocha jak będziesz taką świnią i zołzą?!
Jo: Przecież ja..
P: Nie mogę uwierzyć, że tak się zmieniłaś!
N: /wchodzi/ Babciu, szukałam Cię!
E: /wchodzi/ Hej, co na śniadanie? /je chipsy/
T: Zaraz się dowiesz, ale na pewno nie będą to chipsy.
E: Ale.. /podchodzi do Niny/ Ona zawsze taka nerwowa?
N: /śmieje się/ Bywało gorzej.
GS: Nino..
N: Co mówiłeś?
E: Mówiłem, że Alfie znowu robi rakietę kosmiczną.
Al: Tym razem będzie działać!
GS: Szukaj na dole..
N: Yyy..
B: Nino, coś się stało?
N: Nie.. poczekaj, zaraz przyjdę. /idzie na górę/ Dziś, północ, zebranie Sibuny.
A: Ale.. że.. no.. Nina!
N: Na schodach. /schodzi i wpada na Joy/
Jo: Możemy pogadać?
N: Wydaje mi się, że nie ma o czym. /idzie/ Jestem! To.. kiedy wyjeżdżasz?
B: Już chcesz się mnie pozbyć? /śmieje się/ Zostanę jeszcze dwa dni. Pozwiedzam jeszcze trochę okolice.
T: Śniadanie!
Al: Trudy kupiłaś te kosmiczne płatki?
T: Tak, Alfie..
Al: Super! Podobno jak to zjem to kosmita się ze mną skontaktuje!
A: /wchodzi i rzuca na kolana Alfie'go gruby zeszyt/
Al: Co to, kotku, misiaczku, pyszczku, różo w mym ogrodzie, oczku w mej głowie?
A: Lista. Wszystko masz wykonać w tym tygodniu. Inaczej będę zmuszona oficjalnie zakończyć nasz związek.
Al: Nie martw się kotku, misiaczku, pyszczku..
A: Tak, tak. Jeśli chcesz być chłopakiem Amber Millington musisz zasłużyć.
G: /pojawia się w holu/ Już niedługo..

Wybaczcie, że taki nudny i krótki, postaram się dodać jutro dłuższy i ciekawszy. : D

PS. Blanca nie musisz ciągle pisać, że prowadzisz bloga - wiem o tym. ;p

7 komentarzy:

  1. Świetny ;) Nie mogę się doczekać następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiem xd a scenariusz świetny, czekam na następny. co do tego mojego bloga to już się przyzwyczaiłam tak pisać pod komentarzami xd dobra, opanuję się trochę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic sie nie stało że krótki. Nawet tego nie zauważyłam :)
    A tak w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ;)
    dodaj więcej ;)
    Kasia1616

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ja czekam na scenariusz! Nie wytrzymam, przeczytałam wszystkie w 2 dni!!! NO CZEKAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy kolejny ?
    bo już nie wytrzymuję.

    aga

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.