poniedziałek, 9 stycznia 2012

Scenariusz cz. 56

Hej. ;) W sobotę zostały wyemitowane dwa pierwsze odcinki drugiego sezonu! Co o nich uważacie? :D Według mnie są świetne.
Bez rozpisywania scenariusz.


Rano przed śniadaniem

P: Co robimy z kamerami?
N: Nie mam pojęcia..
F: Pewnie Victor je już zobaczył. Znaczy.. nagrania.
J: Co zobaczył?
N: Y..
J: No weźcie, powiedzcie mi. I tak połowę wiem.
F: <patrzy na wszystkich>
P: Victor założył w domu kamery, ale siedź cicho, rozumiesz?
J: No i co z tego?
F: Co z tego?
J: Może mi wytłumaczycie?
<przychodzi Joy i Eddie>
N: Może potem.
F: Nino chciałem spytać..
N: Tak?
F: Czy może zjedlibyśmy dziś kolację? Razem?
N: <uśmiecha się> Chętnie.
Jo: <patrzy smutna>
E: A Ty co taka smutna?
Jo: Ja?
E: No raczej nie ja.
Jo: Wydaje Ci się..
E: Wiem, kiedy jesteś smutna.
Jo: <siada do stołu>
M: <przychodzi i siada koło Jerome'a>
J: Co się wczoraj stało?
M: Nic.
J: Mara, powiedz..
M: Mówię: nic.
J: Dobra, może jestem głupkiem, ale umiem rozróżnić, kiedy ktoś mówi prawdę, a kiedy nie.
M: <patrzy na Jerome'a> Powiem Ci w szkole.
J: <uśmiecha się>
P: <patrzy na nich>
T: Słuchajcie!
Al: Słuchamy.
T: Tak Alfie, dziękuję.
N: O co chodzi?
T: Wyjeżdżam na urlop..
Al: <klęka przed Trudy> Nieeee! Nie chce sam sobie gotować, nie rób mi tego!
T: Alfie, wstawaj! Daj mi dokończyć! Bardzo lubię Wasze towarzystwo, ale..
F: Wujek Ade zaprosił Cię na wakacje?
T: No mniej więcej. Nie będzie mnie przez jakiś miesiąc..
Al: Nieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
T: Alfie!
Al: <wstaje>
T: Przyjedzie moja siostra, Vera. Spokojnie, gotuje tak dobrze jak ja. Oczywiście o ile ja gotuję dobrze.
Al: A dobre naleśniki robi?
T: Pyszne.
N: Kiedy wyjeżdżasz?
T: W przyszłym tygodniu.

W szkole, lekcja historii

JW: Jak wiecie, przedstawienie odbędzie się pojutrze. Będzie również dzień otwarty..
A: Czyli masa bachorów, ah, nie cierpię tego.
JW: Tak, i dlatego po dniu otwartym odbędzie się bal na umilenie czasu i uczczenie przedstawienia. Wybaczcie, że tak późno o tym mówię, ale dopiero wczoraj to ustaliliśmy.
P: Super!
JW: Będzie to też bal maskowy, czyli odmiana po ostatnim balu.
Al: Chwila, Trixy się z czegoś cieszy?
J: Wow, normalnie szok.
P: Zamknijcie się przygłupy!
JW: No dobrze, to wróćmy do lekcji..

Na przerwie

A: <podchodzi do Niny i Fabiana i staje za nimi> Mnie tu nie ma!
N: Ale czemu.. i w ogóle.. Amber!
Al: Amber, widzę Cię!
A: <mówi dziwnym głosem> Cooooo tu nikogo nie ma!
F: Amber..
A: Dzięki za pomoc!
F: Nie ma za co.
A: Hello, to był sarkazm!
F: To też był sarkazm.
N: <śmieje się>
A: Alfie..
Al: Ale dlaczego?! Pójdź ze mną na ten bal!
A: Jestem Amber Millington..
Al: I jesteś moją dziewczyną!
A/N/F: <nic nie mówią>
A: Że co?
Al: Na ostatnim balu powiedziałaś, że zostaniesz moją dziewczyną!
A: Alfie, nie.. <idzie a Alfie za nią biegnie>
F: Słuchaj, a..
N: Tak, z chęcią pójdę z Tobą na bal. <uśmiecha się i idzie>
Al: <przybiega> Nigdy nie zrozumiem dziewczyn.
F: A mi tam poszło łatwo. <idzie>
Al: <stoi>

8 komentarzy:

  1. Genialna kocówka i w ogóle cały scenariusz extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaah końcówka mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne scenariusze piszesz, zaczęłam czytać rano i po prostu nie mogłam się oderwać - przeczytałam 56 scenariuszy w jeden dzień! Trzyma w napięciu i ogólnie jest fenomenalny, ale dodasz następny, prawda?? nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te Twoje scenariusze. : ) Dobra końcówka. :D

    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za opinie. ; )
    Amelly, dziękuję za komentarz. Dodam jutro. Naprawdę bardzo się cieszę, że moje scenariusze aż tak Ci się podobają. :)
    Co do końcówki ona miała być trochę inna od poprzednich. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, super scenariusz. A Fabianowi poszło tak łatwo. Heh ;). Ale Alfie jest biedny... ale cóż, mógł nie wybierać Amber.

    Jak zaczęłam wchodzić na twój blog to było już ze 22 scenariusze, ale pół godziny i 22 scenariusze przeczytane... :)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.