wtorek, 17 stycznia 2012

Scenariusz cz. 64

Heej. Wybaczcie, że teraz dodaję ale wcześniej nie miałam "weny na pisanie". W środę odcinek z Eddie'm, nie wiem jak Wy, ale ja się nie mogę doczekać. : DD


N: Amber, no chodź..
A: Już.. już idę. /schodzi/
N: Coś się stało?
A: Nino.. ja.. Alfie ma rację! Ufo istnieje i mnie zaatakowało!
N: Przestań.. chwilę, co?
A: Chcą mnie zabić!
N: Amber..
A: /pokazuje znak/ Dobra..
N: Proszę, nie mów, że poszłaś do salonu tatuażu po szkole..
A: Nino, ja nie żartuję! Poszłam po maskę i chciałam wziąć błyszczyk.
N: Znowu?
A: No tak! To najnowszy trend mody, Victoria Beckham je reklamuje! Więc wzięłam i przejrzałam się w lustrze. I zobaczyłam to.. zaczęło się świecić jak moja twarz po pomarańczowej maseczce.
Al: /wbiega do domu/ Amber!!!!!!
A: Co się stało, Alfie?!
Al: No nie wiem.. ale nie szłaś.. bałem się, że Cię porwali!
A: Ooo.. to słodkie.. nie, nie pójdę z Tobą na bal.
Al: Ale masz ostatnią chwilę, żeby się zgodzić!
A: Ooo.. no rzeczywiście.. nie, nie pójdę z Tobą na bal.
Al: Ale Amber, ja Cię kocham! Jesteś krwią w moim ciele!
A: Fuu.. dobrze wiesz, że nie lubię matematyki!
N: To wy się kłóćcie, a ja idę. /wychodzi/
A: Czekaj! /idzie za Niną/
Al: Czekaj, mój skarbie! /biegnie za Amber/ Jeszcze mnie pokochasz, bejbe.


Na balu

A: Weź mi to zmyj, nie chcę tego na ręce!
N: Amber, tego się nie da zmyć. Posłuchaj, poszukam Fabiana. On pewnie będzie coś o tym wiedział.
Jo: /podchodzi/
N: Widziałaś Fabiana?
Jo: Nie. /idzie i mówi do siebie/ A sądzisz, że chce mu się z Tobą rozmawiać?
N: /patrzy zła/ Mniejsza z tym.
A: Dlaczego bale zawsze muszą być takie dziwne..
N: Pójdę go poszukać. /idzie/ 
P: Widziałaś może Jerome'a?
A: Nie. A co Ty tak ciągle chcesz z nim gadać?
P: A bo ja mam.. interes.. znaczy.. no.. właśnie, muszę.. szczotkę znaleźć.
A: Serio? Kiepsko kłamiesz..
P: Dobra.. słyszałam, że zerwał z Marą. A ja się czuję, jakby przeze mnie..
A: Uuu, "Zakazana miłość" tylko teraz w kinach! Powiedzieć Ci fabułę?
P: yy.. nie?
A: Okej, czyli powiem. Ona go poznaje, on poznaje ją, ale jeszcze tamtą, a tamta poznaje ją. Tamta zakochuje się w nim, a on w tamtej. Ale ona też go kocha..
P: Przyjmując, że "ona" to ja, mówię: NIE. Dziękuję za pomoc blondynko.
A: Polecam się na przyszłość!
P: Chyba nie skorzystam. /idzie/
Al: /podchodzi/ 
A: I wtedy ona zakochuje się w nim, a on też. Ale tamta..
Al: Zakochuje się?! Wreszcie przyznałaś, że mnie kochasz!
A: Nie ja Ciebie..
Al: To kto kogo?
N: Ja Fabiana.. /przestaje mówić/ Co jest?
A: Serio go kochasz?! Chociaż.. to nie taka nowość. Jestem Twoim randkowym guru.
N: Chwila, co? Chciałam powiedzieć, że go zabiję. Muszę z nim pogadać ale jego nigdzie nie ma.
A: Wiesz.. on też chciał z Tobą gadać.
N: Nie odwracaj kota ogonem. /milczy/ Okej.. może przesadziłam.
A: Victoria Beckham uważa tak samo.
Al: I ja, skarbie. Zatańczysz?
A: Z kotem wolę tańczyć.
Al: /wyrywa maskę Amber/ Teraz jestem jak kot!
A: Nie jesteś jak kot i oddawaj to!
F/Mi: /wchodzą na sale/
F: To bezsensu..
Mi: Sam jesteś czasem bezsensu. Weź powiedz, że jesteś idiotą..
F: Ykh..
Mi: Zachowałeś się jak idiota.. no i ją przeproś.
F: Tobie to łatwo idzie.
JW: I co? Jak wam się podoba?
A: /podchodzi/ Gdyby tutaj było zamiast tych słodyczy masa błyszczyków, byłabym wdzięczna!

N: /wpada na Patricię/ Wybacz.
P: Ten bal to masakra. Jak zawsze..
N: Bez przesady. To wi.. /patrzy na ramię Patricii/ Spójrz na swoje ramie, Patricio!
P: /zauważa znak/ Co to jest?
N: To samo ma Amber..
P: Ale..
A: /podchodzi/ Helloł! Widzieliście już tego nowego? Rok starszy, jakie ciacho.. Chyba podrzucę mu mój numer telefonu.. myślicie, że lepiej na różowej kartce z białym sercem czy zielonej z różowym serce? Albo dam mu dwie, żeby na pewno mnie zapamiętał! A może mu wyślę SMS'em..
N: Amber, Patricia ma ten sam znak co Ty.
P: Ale co on oznacza?
N: Nie wiem, ale włóżcie lepiej jakieś swetry, żeby tego nikt nie zauważył.
A: Ale to mi zepsuje cały strój!..
P: Pójdę na chwilę do domu.
Po: /przybiega/Czekaj! Wiem kim ona jest!
N: Kto?
A: Jaśniej proszę.
Po: Ten duch. To Senkhara.

7 komentarzy:

  1. No i znowu .. Proszę Cię nie rób mi tego nie urywaj w takich ciekawych momentach .. Świetny . Czekam na następny. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! On jest genialny!
    Czekam na następny :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także czekam na kolejny tylko szkoda, że w tym nie było prawie nic o fabianie i Ninie.. w sensie, że sie pogodzić chcieli czy coś ale i tak jest świeny czekam!

      Usuń
  3. Rewelacyjny <3 Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, czekam na następny...

    ps. zapraszam na mojego bloga, piszę na nim scenariusze HoA ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zraniłaś mnię !W tym momęcie ?!Świetny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bu.! Scenariusz.!
    Jak mogłaś.?
    W takim momencie.!
    Heh ja tylko żatuję ;*
    Świetny sama o tym dobrze wiesz.;D

    Nataliaa

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.