poniedziałek, 19 grudnia 2011

Scenariusz cz. 42

Hej. ;)) Bez zbędnego rozpisywania:


F: Nino, to trochę..
N: Dziwne, wiem, wiem. Ale skąd ta plama krwi by się wzięła?
P: Byliśmy tam. Nikogo nie było, więc jak ktoś mógł by tam mieszkać?
N: A może jest jeszcze jedno ukryte przejście.
A: Okej, to jest pokręcone..
N: Nie mam pewności, ale to bardzo prawdopodobne.
<dzwoni dzwonek>
N: No dobra, chodźcie.

Na lekcji

JW: Dzień dobry!
U(czniowie): Dobry.
JW: Co Wy tacy ponurzy?
P: Szkoła nas dobija.
JW: Oh, a więc tak. Dobrze, słuchajcie. Niedługo koniec semestru, więc przyjeżdżają Wasi rodzice. Będą także dni otwarte. Wtedy chcemy przedstawić przedstawienie.
A: Żeby myśleli, że jesteśmy zdolni?
JW: Mniej więcej, Amber. Dzisiaj będą przesłuchania na poszczególne role. Przygotujcie się!
A: Dzisiaj?!
JW: Tak, przecież przed wejściem do szkoły była informacja o tym. I przed salą.
J: <śmieje się i gada z Alfie'em> Tak, dobrze, że to zerwaliśmy.
Al: Jasne stary!
JW: A Ty Jerome zastanowiłeś się z Patricią?
P: Spoko, ja mogę wziąć w tym udział.
JW: Świetnie! A Ty, Jerome?
J: <patrzy na Patricię> Ta.
E: <patrzy zły i zazdrosny na Jerome'a>
JW: No, czyli mamy dwie główne postacie! Teraz tylko musimy tylko znaleźć osoby do ról drugoplanowych.
P: A kiedy będzie próba?
JW: Mam nadzieję, że już jutro.
J: JUTRO?
JW: Ale to raczej takie omówienie, Jerome. Nie martw się. A znając Was prawdziwa próba odbędzie się..
N: Nigdy?
JW: Mniej więcej. A teraz przejdźmy do tematu lekcji!
Al; A mówił pan, że będzie dużo śpiewania i tańczenia, a tutaj nie pasuje taniec. Znaczy do tej tematyki.
JW: Tak, bo początkowo to miało być trochę inne przedstawienie. Ale poszukuję chętnych do zaśpiewania końcowej piosenki.

Na przerwie

Mi: Zgłaszasz się?
Po: Co Ty.. nie lubię grać.
Mi: Ale do zaśpiewania?
Po: Nie..
Mi: Czemu?
Po: Bo bym stanęła i nie umiała żadnego dźwięku z siebie wydostać!
Mi: Masz talent i powinnaś go pokazać. <caluje Poppy>

Przesłuchania

JW: Dobrze Amber, kim chciałabyś być?
A: Tą megastylową dziewczyną!
JW: Chodzi o Lizzy?
A: No właśnie!
JW: Dobrze wiec, proszę.
A: <czyta> Sophie! Nie rób tego, nie! Sama w tym okrutnym świecie nie dasz rady! <mówi dalej>
JW: Dobrze, dobrze. Bardzo przekonująco.
A: To mam rolę?
JW: Na razie jeszcze nie. Wyniki będą jutro rano.
A: <wychodzi>
<wchodzi Alfie>
JW: Alfie? Myślałem, że Cie to nie interesuje.
Al: Ależ skąd!
JW: W jakiej roli się widzisz?
Al: W roli przyjaciela Jake'a, Andre!
JW: No, mów, mów..
Al: <czyta> Stary! To przeszłość! Zapomnij o niej, i..
JW: I co dalej?
Al: I tutaj wprowadziłbym korektę.
JW: Że co?
Al: Bo tu jest "Zapomnij o niej, i żyj dalej! Będziesz przejmował się jedną laską całe życie?". A lepsze by było "Zapomnij o niej, i żyj dalej! Polećmy w kosmos, zapomnisz o niej!"
JW: Tak, dziękuję. Do widzenia Alfie.
Al; Miłego dnia!
<reszta chętnych przychodzi na przesłuchanie>

Przerwa kilka godzin później

JW: Dobrze, mamy już wybrane osoby na poszczególne role!
A: Jestem..
JW: Lizzy, gratuluję. Alfie, Ty będziesz natomiast Randym.
Al: A kto to?
JW: Sprzedawca zapałek.
Al: Co?!
JW: To świetna rola, przecież! Andre to będzie Fabian, a Nina zagra Katherine. <mówi dalej, kto jest kim>

W domu

F: Słuchaj Nino..
N: Tak?
F: Czy chciałabyś.. znaczy nie chciałabyś.. znaczy czy.. pójdziesz dziś ze mną do kina?
N: Jasne Fabian!
F: Ostatnio..
N: Wiem. Nie musisz mówić.
F: <uśmiecha się>
F: Pójdę zamówić nam bilety.
N: Jasne.. <uśmiecha się>
<Fabian idzie do pokoju, podchodzi Amber>
A: Ale romantycznie..
N: Amber..
A: Tak?
N: Czy nas podsłuchiwałaś?
A: Cooo? Ni-eeee..
N: Amber, rozmawiałyśmy o tym!
A: No przechodziłam tu, nie możesz mnie winić!
<podchodzi Patricia>
P: Idziemy dziś wieczorem?
J: Dziś wieczorem gdzie?
P: Gdzieś. <szepcze> Na dół?
N: Dzisiaj, musimy? Idę z Fabianem do kina, zresztą codziennie tam jesteśmy. Słuchajcie, może jutro? Dziś sobie już odpuśćmy.
P: Dobra. Powiem Alfie'emu, bo przygotował się na zabijanie kosmity.
Al: Wcale, że nie!
N: To po co Ci ten młotek?
Al: A nie wiem. Ma taki fajny kształt!
A: Taki bardzo Alfie'owy.

Godzinę później, Nina idą z Fabianem do kina

N: Nie mogę doczekać się tego filmu!
F: Ja też, podobno jest świetny.
N: Fajnie, że spędzimy w końcu trochę czasu.. tęskniłam za naszymi rozmowami, nie o tym wszystkim..
F: Tak. Ja też. W końcu mamy chwilę.
N: Tylko bądźmy przed dziesiątą, bo szpilka upadnie bez nas! <śmieje się>
G(łos) Nino!
N: Co mówiłeś?
F: Nic..
G: <pojawia się przed oczami Niny (tylko Niny)> Nino, masz coś, co należy do mnie!
N: AAAA! <mdleje>
F: NINO!

10 komentarzy:

  1. super . !!!!!!!!!!!!! jeśli bys mogła dodaj dzisiaj jeden . ! KOCHAM CIĘ I TWOJE SCENARIUSZE :*** Masz talent . ! proszę dodaj jeszcze 1 :)) . !

    OdpowiedzUsuń
  2. wiktoria123c8 kochasz mnie? xD Miło mi. :D:D Postaram się, bo mam już mniej nauki (w końcu już prawie święta), ale nic nie obiecuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe . no nie w tym sensie . żebys nie pomyślała , że jestem jakas homo x D . tylko chodzi o to , że piszesz cudownie scenariusze . i przy niektórych się wzruszam :)) . ! dzięki , że MOŻE dasz : * . ja dopiero wczoraj znalazłam twoje scenariusze :* . < 3 przeczytałam wszystkie 2 razy :* . ! są genialne < 3 . polecam twój blog na nk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega świetny : DD Z niecierpliwością czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały .!;) cieszę się , że w końcu są momenty Niny i Fabiana ..;)
    O to super , że dodasz "może" jeszcze jeden .. ;)
    Zabijanie kosmity ..< hahahahh>

    OdpowiedzUsuń
  6. ale extra! Cudo! Ale co Nina ma Sary??? Naszyjnik? Nie wiem. Genialny scenariusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. AnubiS-SibunA, nie jest powiedziane, że chodzi o Sarę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :** . kiedy dodasz scenariusz 43 :)) . ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku .. i znowu to robię - piszę , ale ja już nie wiem co mam zrobić , bo nie mogę się doczekać nowego scenariusza .. !;)
    Oby był jak najszybciej ..

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.