sobota, 31 grudnia 2011

:)

Witam po raz drugi już dzisiaj. ;)
Nie podjęłam decyzji co do zawieszenia bloga, nie o tym chciałam napisać notkę . ;) Chciałabym natomiast złożyć Wam najszczersze życzenia z okazji zbliżającego się roku 2012. :)


Sylwester już się zbliża,
już jest za rogiem,
Dzisiaj sylwester pełen:
Fajerwerek i nie tylko,
Życzę wszystkim szczęśliwego
Nowego roku 2012
i udanego sylwestra!


Kochani, chcę Wam życzyć na nowy rok zdrowia, spełnienia marzeń, wspaniałych, prawdziwych przyjaciół oraz samych sukcesów, oraz niezapomnianej dzisiejszej zabawy! :)


Chcę Wam też podziękować za to, że przez te ostatnie miesiące tego 2011 roku odwiedzaliście mój blog, czytaliście scenariusze i komentowaliście. Jestem Wam bardzo wdzięczna za to. To niesamowite uczucie, gdy Twoja praca podoba się innym. ;)


Pozdrawiam. Udanej zabawy. :D


PS. Natka, z tymi pomysłami napisz na mój email - losyhoa@o2.pl :)

1 komentarz:

  1. Ooooo..
    Nawet nie wiesz jak bardzo miło przeczytać takie życzenia..;)
    Miłego Sylwka :))
    Alicee.:))

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.