czwartek, 1 grudnia 2011

Scenariusz cz. 31

Cześć. Bez rozpisywania. ;)


N: Ale ja nie muszę wiedzieć, od kogo go dostałaś.
Po: Ale, powinnaś wiedzieć..
N: Słuchaj, jeśli to dla Ciebie trudne, to nie mów. Zrozumiem.
Po: Rufus.. mi go dał.
N: <po chwili> Rufus? A kto to?
Po: Nie udawaj, że nie wiesz.
N: Serio nie wiem.
Po: Nino, wiesz.
N: Muszę iść. Pa. <wychodzi>

Na dole, wchodzi Nina

N: Amber, Patricia. JUŻ.
A: O co chodzi?
N: Nie uwierzycie.
P: W co mamy nie uwierzyć?
N: Poppy, ona zna Rufusa.
A: CO?
P: I co, przylazła tu szpiegować?
N: Nie wiem, była smutna, raczej nie udawała..
P: Taa, jasne.
N: Ona mówiła mi kiedyś, że ktoś ją szantażuje. A jesli to on?
P: Wierzysz w te bajeczki?
N: Nie żartowałaby.. chyba..
A: Jest podejrzana, to wiemy.
P: Wow, blondynko.
T: Kolacja!!

Przy stole

Mi: Gdzie Poppy?
N: Nie wiem.
A: I nie chcę wiedzieć.
N: Amber..
A: No co?
Mi: Pójdę sprawdzić w jej pokoju. <idzie>

W pokoju, wchodzi Mick

Po: <pakuje się>
Mi: Hej, co Ty robisz?
Po: Nie widać? Pakuję się.
Mi: Czemu?
Po: wyjeżdżam, jak najszybciej.
Mi: Jesteś tu dopiero kilka dni..
Po: I co?
Mi: Ale..
Po: Ja tu nie pasuję. Wyjeżdżam dziś wieczorem.
Mi: Zostań. Czemu chcesz nagle odejść?
Po: Bo tu nie pasuję, głuchy?
Mi: <idzie>
Po: Mick..
Mi: <wraca i całuje Poppy>
<wchodzi Mara>
M: Idziecie? Ołłł... <wychodzi>

Na dole

Al: Napisałem nową piosenkę!
J/A: NIE...!
Al: Nawet jej nie słyszeliście.
J: Całe szczęście, że nie.
Al: Ale jest dobra. Słuchajcie. <wstaje i śpiewa> A jak Ale cud.. B jak Boski miód.. C jak Cudny twór.. D jak Dobry mur..
A: A to o kim?
Al: No o tobie oczywiście!
A: Co? Porównujesz mnie do muru?
Al: Ale takiego pięknego..
A: Alfie! Mury nie są piekne, ja jestem piękna, ja!!
Al: <śpiewa dalej> Amber słowo niebanalne, bo Ty boska laska, cudna laska, zostań mą laską, jeaaaa.
J: <idzie do pokoju>
T: Coś się stało?
J: Nie. Bym posiedział ale jego śpiew mnie odstrasza.
Al: Stary! <śpiewa> Stary wróć do swego kumpla wróć do swego kumpla wróóóóóóóóóóóóóć!
J: <podchodzi do Fabiana i szepcze> zamienisz się pokojem?
F: Nie stary.
Al: Słyszałem! <śpiewa> Czemu odejść od Alfiego cuda swego chceeeesz?
<Poppy czeka na moment jak nikt nie będzie patrzył i wychodzi z domu>

Przed domem

<Poppy idzie>
R: <wychodzi z tyłu> na zakupy?
Po: Rufus!..
R: Nie cieszysz się?
Po: Skąd wiedziałeś, że będę wychodziła?
R: Głupia dziewucha z Ciebie. Zapomniałaś, że dałem Ci naszyjnik?
Po: A co on ma do tego?
R: Wiem zawsze gdzie jesteś. Mam Cię pod kontrolą nieznośna dziewucho.
Po: Zostaw mnie w końcu! Mnie i moją matkę!
R: Hahaha, dobry żart.
Po: Czego ode mnie chcesz?
R: Masła, cukru..
Po: Skończ, palancie.
R: Co powiedziałaś?
Po: Nic..
R: I dobrze.
Po: Błagam.. zostaw mnie..
R: Nie.
Po: Czemu?
R: Bo lubię kontrolowac ludzi.
Po: Dostałeś tego czego chcesz, jestem Ci nie potrzebna!
R: Wręcz przeciwnie.
Po: Tak? Po co Ci jestem potrzebna?
R: Ktoś musi mi rano robić herbatę, nie?
Po: <biegnie>
R: <krzyczy> A idź. Znajdę Cię. Zobaczysz.

Rano

N: Hej.
F: Cześć.
N: Co robisz?
F: Czytam książkę.
N: Tyle to wiem. <śmieje się>
F: Sniadanie będzie za 15 minut.
N: Spoko..
F: Jak tam?
N: Dobrze.
J: Ale rozmowa. Wow.
F: Zamknij się Jerome.

E: Więc..
P: Więc..
E: To oglądanie filmów nam coś nie wyszło.
P: No..
E: A może dzisiaj obejrzymy?
P: Ta, jasne..

20 komentarzy:

  1. XSuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper scenariusz a najbaedziej piosenka Alfiego ;* Dodasz dziś kolejny ;*???

    OdpowiedzUsuń
  2. nino mam pomysł na scenariusz prosze odpowiedz czy go chcesz
    ps twoje scenariusze są genialne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze fantastyczny jest. Aż kończyły mi się słowa żeby je opisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Geeenialny! Taj jak zawsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ;) Fascynująca pogawędka Niny z Fabianem xD Niecierpliwie czekam na następny ;];]

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY ! ; - ***
    kiedy kolejny , jeśli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Ola ;* - extra pogawędka :D
    Nie mogę się doczekać kiedy będzie następny!
    Jutro?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro dodam. ; )
    Dziękuję za opinie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zgadzam sie z wszystkimi komciami ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. a coś mówiłaś o zmianie wyglądy bloga.
    Teraz bardzo mi sie podoba ;) ale coś mówiłaś o końcu grudnia...utrzymujesz decyzję?

    OdpowiedzUsuń
  11. AnubiS-SibunA, nie wiem kiedy zmienię. Z jednej strony bym zmieniła nawet teraz, ale z drugiej, to chyba byłoby to dziwne, bo zmieniać wygląd ciągle? :D Nowy nagłówek juz mam przygotowany, myślę, że tak w połowie grudnia go wstawie. To też wcześnie, ale dłużej nie wytrzymam. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, genialny, mega super świetny! nie mam słów.

    OdpowiedzUsuń
  13. nina 3 odpowiedz na pytanie ty mnie ingnorujesz idiotko

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonim weś się zamknij ona nie jest idiotką sam/sama jesteś idiotką/idiotą

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech mnie nazywa, nie przejmuję się tym. Jeśli napisałaś na mój e-mail, to racz zobaczyć, że odpisałam na wszystkie e-maile dotyczące pomysłów. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aha, i chciałam napisać, że zwroty grzecznościowe pisze się z dużej litery, chyba, że nie masz do mnie szacunku. Może powiesz dlaczego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj, właśnie piszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. już nie mogę sie doczekac kolejnego scenariusza ;)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.