środa, 28 grudnia 2011

Scenariusz cz. 50 + Co będzie w kolejnych scenariuszach?

Cześć. :) No i w końcu - 50 scenariusz. Sama się dziwię, że nadal prowadzę tego bloga, że mam jakieś pomysły, chociaż może nie najlepsze. Cieszę się jednak, że nadal chcecie czytać moje wypociny. ;) Bez Was to nie miałoby sensu. Okej, jest 50 scenariusz, myślę, że długi, jak ktoś prosił. No i..


Co wydarzy się w kolejnych scenariuszach?

- powróci zły charakter
- dojdą dwie nowe postacie, które były związane z domem Anubisa
- do domu Anubisa przyjedzie Mara, która będzie próbowała uciec
- na mieszkańców domu Anubisa zostanie rzucona klątwa
- Poppy dołączy do Sibuny
- Eddie przejdzie na stronę Victora

Chciałam wykorzystać trochę pomysłów z zapowiedzi/informacji o drugim sezonie, ale bez przesady. ;)
No a teraz scenariusz. :):)

W domu

Jo: Nie martw się Patricio..
N: Nie przejmuj się nim, to zwykły dupek.
P: Dajcie mi spokój. <idzie do pokoju>
A: Tak załamana była chyba..
F: Ona nigdy nie jest załamana.
Jo: <podchodzi do Eddie’go> Wiesz co?
E: Co?
Jo: Zachowałeś się jak dupek! Ona coś do Ciebie czuje, nie rozumiesz tego?
E: Joy, skończ te gadki. Nie ja jestem tu dupkiem.
Jo: Jesteś i to wielkim. <idzie>
J: Dzięki stary za podbite oko.
E: Należało Ci się gorzej dostać!
J: A co ja zrobiłem? Graliśmy, Boże takie straszne?
E: A chcesz jeszcze dostać? <próbuje uderzyć Jerome’a>
Mi: Hej, przystopujcie!
F: Będziecie teraz ciągle tak walczyć?
N: Chodź Fabian, to bezsensu..
E: Sama jesteś bezsensu.
F: Odwal się od niej!
N: No widzisz? Chodź.. 

W pokoju Patrici

Jo: <wchodzi> Mogę?
P: Ta..
Jo: Słuchaj może obejrzymy jakiś film czy coś?
P: Sorry, ale nie mam dziś ochoty.
Jo: Jasne. Jakbyś chciała to mów. 
P: Dzięki.
Jo: <siada przy Patricii> Wiem, że ostatnio w ogóle nie rozmawiałyśmy, ale nadal jesteś moją przyjaciółką.
P: Ty moją też. <uśmiecha się>
Jo: Posłuchaj.. nie chcę się wtrącać.. ale co się tak właściwie stało, czemu Eddie z Tobą zerwał?
P: Po prostu.. na próbie Jerome mnie pocałował, ale tak było w scenariuszu.
Jo: Może to wyglądało jakbyście nie grali?
P: Nie chce o tym gadać.
Jo: Okej. <wychodzi z pokoju>

Wieczorem w pokoju Niny i Amber
<wchodzi Alfie i Patricia>

N: Patricia?
P: Co?
A: Dobra no więc co robimy?
N: <zdejmuje oko Horusa i kładzie obok notatnika, który zaczyna świecić>
F: Wow..
<po chwili zaczyna pojawiać się tam Oko Horusa>
A: Wow wow!
N: Co teraz? <przykłada Oko Horusa do notatnika>
P: Hej zobaczcie! 
N: <w środku zaczynają pojawiać się zapisane notatki>
Al: To dziwne.. takie w stylu kosmitów.
F: Alfie.. co tam pisze?
N: Nie wiem.. prawie wszystko jest zapisane, ale nie wiem gdzie pisze o Emily.
A: Nino, zobacz! <wskazuje na kartkę o Emily>
N: <czyta> Emily Frobisher-Smythe zmarła w wieku 2 lat na ciężką chorobę serca. Nie dawano jej szans na przeżycie. Jej rodzice przed śmiercią postanowili wyjechać do Egiptu, aby odnaleźć elementy Ankh i sprawić, by ich córka przeżyła. Nie wiedzieli jednak, że tylko wybrana osoba, potomkini Amneris może złożyć kielich. Ukryli elementy w domu, zginęli niedługo po tym wydarzeniu. Niektórzy mówią, że duch Emily wciąż przebywa w domu i czeka na to, by odzyskać Kielich jak i swoje życie. Większość w to nie wierzy, uważając to za absurd. Jak podaje informacje Rufus Zeno, państwo Frobisher-Smythe przed śmiercią podali córce eliksir na to, by mogła przebywać w miejscu z którym była związana od najmłodszych lat.
F: Rufus?
A: Kto to pisał?
N: Podpisane jest "V."..
P: Victor?
Al: Ale po co on by to pisał?
F: To wygląda jak jakiś artykuł.. i to w jakimś notatniku?
A: Okej, artykuł w notatniku który jest otwierany na Oko Horusa?
N: Ja już z tego nic nie rozumiem. Musimy dowiedzieć się, jaki eliksir ona brała.
V: <wchodzi do pokoju> Wybaczcie, że przerywam te pogaduszki, ale wkrótce wybije godzina dziesiąta, i chciałbym Was widzieć w swoich pokojach. <wychodzi>
F/Al/P: <wychodzą>


Rano przed śniadaniem

T: Znowu ta okropna cisza.. coś się stało?
Al: Dlaczego zawsze jak jest cicho to musi się coś stać? <patrzy na Pat.> A no tak..
P: Alfie, głupku..
T: Spokojnie Patricio.
P: Jestem spokojna.
E: Yy..
P: Co?
E: Nic.
T: Kochani, bo zacznę się o Was martwić!
N: Nic się nie stało. Gramy w.. ciszę.
T: Ciszę? A co to za gra?
N: Taka..
T: Dobrze, to grajcie..


Na przerwie w szkole

P: Joy!
Jo: Tak?
P: Słuchaj, wczoraj nie miałam zbytnio humoru.. ale może dzisiaj coś porobimy?
Jo: <uśmiecha się> Chętnie. To co, obejrzymy jakiś film?
P: No jasne!
J: Czy..
P: Nie będę z Tobą gadać.
J: Czy możesz się przesunąć, bo torujesz mi szafkę?
P: <odchodzi>
J: I..
P: Co? Czego Ty jeszcze chcesz?
J: Będziesz teraz taka zawsze?
P: Czyli jaka?
J: Wiesz o co mi chodzi..
P: Widzisz, nie. Jestem w końcu taka głupia, rzucił mnie chłopak, więc nie mam siły myśleć o tym, jaka to ja jeszcze jestem. <idzie>
Al: Dziewczyny są dziwne..
J: Ty gorszy.
Al: Heh.. ej!

W domu, Nina przysypia po lekcjach

GS: Już jesteś śpiąca? <uśmiecha się>
N: Saro.. jak mogłabym nie być zmęczona tym wszystkim?
GS: <śmieje się>
N: Saro.. po co Emily ten kielich?
GS: Musisz sama do tego dojść kochanie, ale dasz radę.
N: Ale gdzie mam szukać? Saro!
GS: Dwa piętra w dół, dwa piętra bliżej do piekła.. dzieciństwo wskaże Ci, gdzie dążyć. <znika>
N: Nie! Saro, nie! <budzi się>
F: <wchodzi> Obudziłem Cię? Nie myślałem, że będziesz spała. <śmieje się>
N: Nie. Ale wieczorem zwołuje spotkanie Sibuny.
F: Coś się stało?
N: Nie, a nawet jeśli, to powiem wieczorem. <uśmiecha się> Zaraz zejdę na dół, tylko się przebiorę.


W salonie kilka minut później

N: <siedzi z Fabianem na kanapie, oboje rozmawiają i się śmieją>
J: Ahh.. już mi niedobrze od tych słodkości.
F: Boże, co Cie ostatnio ugryzło?
J: Nic.
N: Chyba jednak..
P: <wchodzi do salonu>
J: <idzie do pokoju>
P: A temu co?
N: A kto to wie..
F: Wieczorem na schodach, okej?
P: Ta, jasne.
F: A w ogóle coś się stało?
N: Gdy spałam Sara mi się śniła. Wymówiła słowa ostatniej wskazówki..
P: Myślisz, że dowiemy się czegoś o Emily?
N: Nie wiem.. ale na to liczę.
E: <wchodzi i siada na kanapie>
P: Eddie..
E: Nie zaczynaj, Patricio.
A: <krzyczy z góry> AAAAAAA!

Miał być baaardzo długi, ale taki dłuuugi aż nie jest, nic bym już nie wymyśliła. xd

15 komentarzy:

  1. Fenomenalny! Jest niesamowity ;) gratuluję 50 scenariusza!!! Jesteś wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny , KURCZĘĘ .. Nie mogę uwierzyć , że to już 50 scenariusz .!!
    Gratuluję .. i mam nadzieję , że jeszcze długo z nami pobędziesz .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze wszystkimi na górze , Cudowny scenariusz <3 Gratuluję :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały i bardzo ciekawy ;)
    Dużo się dzieje pomiędzy Patricią,Eddiem i Jeromem . XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje scenariusze ;D
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, kocham twoje scenariusze. Zgadzam się z wszystkimi powyżej.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje scenariusze i ciesze się, że to już 50. Masz wielki talent i jak już coś zaczniesz to się nie poddajesz. Widać, że kochasz pisać scenariusze i jesteś w tym dobra, nawet bardzo dobra.

    Tak trzymać!

    ~~NIEKRYTY KRYTYK

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER!!!
    Taki świetny, że nie można go do końca opisać słowami!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mam nadzieję, że dojdziesz aż do setki!!! 100

    Twoja fanka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
    ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper
    GENIALNY nie ma słów na twoje scenariusze SIBUBU!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny..
    Ale nie do końca wiem o co chodziło z
    "J: Ahh.. już mi niedobrze od tych słodkości."
    Potem Fabian odpowiedział:
    "F: Boże, co Cie ostatnio ugryzło?"
    Odpowiedział:
    "J: Nic."
    A Nina na to..:
    "N: Chyba jednak.."

    Chodziło o..Że Jerome ma dosyć Fabiny, czy że za dużo zjadł słodyczy.?
    JaJiKa333
    Sibuna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodziło o to, że ma dość tych czułych słówek.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym chciała żeby w tych scenariuszach było więcej romansu między Niną i Fabianem ! Ale ogólnie są świetne ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.