niedziela, 13 listopada 2011

Scenariusz cz. 16 + ZAKAZ reklamowania się

Cześć, już po raz drugi. ; )

Jak widzicie w tytule "Zakaz reklamowa się". Chciałam tylko o tym wspomnieć, że NIE WOLNO reklamować swoich blogów w komentarzach. Każda taka reklama będzie usuwana. Od reklamy jest rubryka "Polecam", a nie komentarze.

EDIT: Jak widać, zmieniłam nagłówek. Znowu.. Dobra, weźcie mnie za dziwną, będę je ciągle zmieniała (nie no żartuję). xD A na serio, nie podobał mi się tamten, i w między czasie "stworzyłam" coś takiego. Prosty, ale ja lubię proste rzeczy. Ten podoba mi się o wiele bardziej od poprzedniego. Co uważacie? :) Chcę znać Waszą opinię, ponieważ jeśli ten się Wam spodoba zostawię go "na stałe".

E: Joy, czy Ty nie przesadzasz?
Jo: Nie, nie przesadzam.
E: Chyba jednak.
Jo: Czy Ty nie widzisz tego co się wokół nas dzieje?
E: Nie?
Jo: No to jesteś ślepy.
E: Dobra, widzę, że z Tobą się już gadać nie da. <idzie>
Jo: Eddie..
<podchodzi Patricia>
P: Co jest?
Jo: Zrobiłam z siebie idiotkę. A może nią jestem.
P: Nie jesteś, co się stało?
Jo: Nieważne. Może coś wieczorem obejrzymy?
P: Jasne!

Tymczasem w pokoju Niny i Amber

F: No dobra, nie wiem jak Joy to..
N: Joy?
F: Tak, Joy. Mogę dokończyć?
N: Mhm. <cicho> Jak musisz.
F: Słyszałem. I muszę. <uśmiecha się>
A: No mów, ja tu muszę się szykować na dyskotekę!
N: Przecież masz już sukienkę.
A: A dodatki? A buty? Dziewczyno, sukienka to połowa sukcesu.
N: Jasne. <śmieje się>
F: Cudownie, mogę?
N/A: Jak musisz..
F: Jak mówiłem ZANIM mi przerwato, nie wiem jak Joy to zrobiła, ale zdobyła wskazówkę, no chyba, że zmyślała.
N: Wskazówkę?
F: Znalazła tą kartkę i rzuciła podobno jakiś cień na ścianę, układając napis.
A: Jaki napis?
F: Nie jestem pewny, bo sama nie pamiętała, ale mówiła coś, że Dwie apteczki jedna tajemnica.
N: Ale przecież mięliśmy tą kartkę i nie rzuciła cienia..
F: No właśnie. A jeśli tamta kartka nie była fałszywa?
A: Dali fałszywą bo to byłoby zbyt proste?
F: Właśnie.
N: A prawdziwa?
F: Słuchajcie, nie jestem pewny, ale..
A: Ale?
F: Joy znalazła to w schodach. Tzn. tam w tych drzwiczkach, ale mówiła, że na korytarzu.
A: A może ktoś to wcześniej znalazł?
N: Czekajcie.. bo się gubię.
F: Ja też trochę.
A: Czyli Joy ma kartkę, tamta była fałszywa, a tą prawdziwą ktoś wcześniej znalazł?
N: Na to wygląda.
F: Ale kto by jej szukał?
A: I jaka była ta wskazówka?
N: Dwie apteczki jedna tajemnica.. dziwne.

W pokoju Mary i Patrici

P: Co, zaprosił Cię już?
M: Ale kto i na co?
P: No Jerome na dyskotekę.
M: Jerome?
P: No co?
M: Przecież on mnie niecierpi!
P: Widać żyjesz w błędzie.
M: Daj spokój..
P: Wiesz jaki był szczęśliwy jak <Mara patrzy smutnym wzrokiem>.. Wybacz.
M: Nie, spoko.
P: Wiem, że to się wydaje głupie, ale on Cię lubi.
M: Czy ja wiem.. Ostatnio chciał ze mną gadać..
P: To Jerome, nigdy nie przyzna się, że kogoś lubi. A Ty?
M: Co ja?
P: A Ty go lubisz?
M: Jak kumpla.. I nic więcej.
P: Jasne.
T: <krzyczy z kuchni> Gwiazdki, kolacja na stole!

Jo: Eddie, chciałam Ci coś powiedzieć.
E: Co, że wszyscy tu spiskują?
Jo: Nie.. Chociaz to też. Po prostu kiedyś działy się tu strasznie dziwne rzeczy.
E: Np. jakie?
Jo: Lepiej, żebyś nie wiedział. Odbija mi, bo mam wrażenie, że ten dom jest nienormalny.
E: Nienormalny dom? Joy, daj spokój, zachowujesz się jak idiotka.
Jo: Eddie, proszę, daj mi szansę.
T: Eddie, Joy, no chodźcie!
J: A wy co takie macie tępe miny? <patrzy na Joy i Eddiego>
F: Lepsze takie miny niż Twoja przy oddawaniu prac domowych.
J: <Śmieje się, po czym mówi poważnym głosem> To nie śmieszne.
<Joy odchodzi od stołu>
T: Joy, gwiazdko, prawie nic nie zjadłaś!
Jo: Nie jestem głodna. <idzie do pokoju>
A: <patrzy na Eddiego> Problemy w Joyraju? Joy.. Raj.. Jestem genialna!
F: Amber..
A: No co?
E: Nie.
A: Nie. Nie?! Co nie?!
E: Nie, nie jesteś genialna.
A: Oczywiście, że jestem..

Po kolacji, Nina usypia w pokoju
Sen Niny

GS: Dywan!
N: Saro, jaki dywan?
GS: Podnieś dywan!
N: Nie rozumiem..
GS: Podnieś go, gdy nikt nie będzie patrzył!
N: Jaki dywan.. gdzie?
GS: TY masz potęgę!
<wchodzi Amber>
A: Śpiąca królewna?
N: <uśmiecha się> No, jakoś spać mi się zachciało, wiesz?
A: Wybacz, jeśli Cię obudziłam.
N: Nie, spoko.
A: Dobra, to teraz musisz mi w czymś pomóc..
N: W czym?
A: W wyborze butów, no a co myślałaś?
<Amber wyciąga buty>
A: No to które? Szafirowe, brzoskwiniowe, niebieskie..
N: Do tej błękitnej sukienki chyba będą pasowały niebieskie, nie uważasz?
A: Ale będzie nudno.. A może szafir?
N: Niech będzie szafir.
A: A Ty co wkładasz?
N: Chyba tą zieloną sukienkę.
A: Którą?
N: <wyciąga z szafy sukienkę i pokazuje Amber>
A: Ale.. Piękna!
<Wchodzi Fabian>
F: Mogłem się domyślić, że Amber wybiera buty.. A Ty co tam chowasz za plecami Nina?
N: Co, nie nic. <rzuca sukienkę pod łóżko, podchodzi i całuje Fabiana>
A: Dobra, ja idę się napić wody, a Wy się migdalcie. <wychodzi>
F: Co się stało?
N: Nic..
F: Widzę, że coś.
N: Po kolacji mi się trochę przysnęło, i śniła mi się znowu Sara.

16 komentarzy:

  1. Wspaniały ;) baaardzo fajny ;) czekam na następny ;)
    Buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. extra jak zawsze .Mam nadzieję że jutro też coś napiszesz .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten scenariusz. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że wtedy nie odeszłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze ! Po prostu genialny ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny scenariusz! Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  8. I niech mi tylko Jerome spróbuje nie zaprosić Mary, to... No nie ręczę za siebie ;D Czekam na nexta ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie martw się. Jak miałam swojego bloga, to zmieniałam szablony co miesiąc około xd
    Też mi się chyba troszkę bardziej podoba, ale do tamtego nic nie miałam xd

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ty robisz takie extra nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra? Dzięki, ale bym tak tego nie nazwała. Dla mnie grafika to czarna magia. ;D Wszystkie programy graficzne to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo bardzo fajny wygląd bloga ;) Podoba mi się ;*
    Buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wygląd i scenariusz ^^ Dawaj następnyyy .! xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Heej <3 scenariusz jak zawsze - cudowny :)
    Czekam na następny ;*
    Tylko nie rozumiem czemu głosujecie w ankiecie na Ninę i Fabiana - mają najwięcej głosów , no bo to są główni bohaterowie - grają najwięcej - oczywiście to wasze zdanie :)) < tylko pytam ;) >
    Mi się wydaje że Joy , Eddie , Patricia też powinna mieć rozwinięty wątek miłosny ;)Tylko z kim .. sama nie wiem ;* <3
    Pozdro SiBuNa !! <3 ;*
    Nikola .
    Ps. - kocham twoje scenariusze !! <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Heii kocham twoje scenariuszę.
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga (jest zakaz reklamowania się więc wystarczy kliknąć na mój profil)
    Jeśli spodoba Ci się Polecisz go tu na twoim blogu.?
    Proszę to dla mnie bardzo ważne ;***

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.