czwartek, 17 listopada 2011

"Zapowiedź" scenariusza cz. 20

Hej! Jak tam? :) Ja niedawno wróciłam od koleżanki i.. nudzę się. Okej, pewnie może Was zdziwić tytuł. "Jaka zapowiedź?". Tak na prawdę nie napisałam scenariusza, mam pomysł ale brak czasu. Dopiero przyszłam i biorę się za robienie pracy z polskiego. Mam malutki kawałeczek jednak scenariusza, i postanowiłam go dodać, aby nie było tu pusto, i żebyście wiedzieli, czego mniej więcej możecie się spodziewać. Jeśli mi się uda, część dodam jutro wieczorem. :)


R: No co jest? Dajcie spokój, innym razem potańczycie.

Po chwili ciszy przychodzi pani Andrews i pan Sweet

MA: A co tu tak cicho?
R: No właśnie nie wiem.
MA: Rufus Zeno!
R: Też się cieszę, że Cię widzę.
MA: Opuść ten budynek, w tej chwili!
R: Już? No weź, przetańczę chociaż jedną piosenkę. Z ulubioną grupkę osób które lubią oszukiwać.
MS: Rufusie, nie przy młodzieży.
R: Ale czemu?
MA: Wynoś się stąd!
R: Dobrze, dobrze. Już idę. Ale jeżeli chcecie odzyskać swojego kolegę radzę Wam się ze mną prędzej czy później skontaktować i zrobić to, co karzę.
N: Jaki.. kolega?
R: Nie wiem.. Jak groziłem mu nożem nie był w stanie powiedzieć swojego imienia. Meck? Mlick?
F: Mick..
R: Tak, właśnie.
A: Oddawaj Micka!
R: Zabawni jesteście. Wasz wybór czy Wasz kolega do Was wróci. <odchodzi>
N: Co teraz?
R: Aha, i nie radzę Wam mnie oszukiwać. Nie dam się wykiwać jakimś bachorom.

23 komentarze:

  1. Popieram Natalie - ostro ;D Ale fajnie ;) Jest akcja <333 Meck, Mlick xD Dobre. Czekam niecierpliwie na następny ;**
    Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, Rufus powala ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się komciami powyżej ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG super scenariusz chociasz że krótki ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż, nie chociasz. I to nie scenariusz. To taka mini zapowiedź. ;)

    * To ja, Nina :3, nie chce mi się już logować.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ostroo będzie .. xD Mam nadzieję że zaraz będzie scenariusz bo umrę z ciekawości ! ;) :D xD <3 ;*
    Pozdro SiBuNa !! <3 ;*
    Nikola .

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tym nie moge się jeszcze bardziej doczekać . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW
    super scenariusz! nie moge się doczekać dłuższej części!

    OdpowiedzUsuń
  9. O której bo zapomniałam zapytać ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego jeszcze nie dodalas ? ;(
    EwCiA :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy scenariusz? Bo baardzo się nie mogę doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani, wybaczcie mi, ale dziś scenariusz się nie pojawi. Na prawdę, baaaaaaaardzo Was przepraszam, ale miałam urwanie głowy. Jutro z rana dodam scenariusz, a popołudniu prawdopodobnie kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo szkoda :( Ale Cię rozumiem ;* Nie mogę doczekać się jutra ;) Oczywiście twojego scenariusza ;*
    Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nikt cię nie zabije że nie napiszesz dziś scenariusza pewnie masz dużo nauki jak każdy ;) pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Yeah ! Oddali mi kompa WRESZCIE ! Nie moglam juz wytrzymac bez Twoich scenariuszy ;D . No ale oczywiscie musial mi sie komp rozpierdoczyc xD . Aha i nic sie nie stalo ze dzis nie dodalas :) . Zniecierpliwiona czekam na jutrzejszy scenariusz, pozdro ;** . Sibuna <3 !
    Doniaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że jutro dodasz dwa .

    OdpowiedzUsuń
  17. A o ktore bd ten scenarisz :D ?
    EvciA

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic się nie stało. Masz dużo nauki... Rozumiemy ;)Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Za jakieś 10 min. wstawię. ;)

    OdpowiedzUsuń

Reklamowanie własnych blogów/stron/for jest ZABRONIONE. Każdy taki komentarz będzie usuwany.